Hallo allemaal,
ik zit al 'n tijdje met 'n eitje: ik ben nl op zoek naar een disco III. Ondertussen (ik vind toch nooit direct wat ik wil en 't is toch geen al te goeikope wagen, ook niet in 2de hands, ik wil er dan ook wel mijn tijd voor nemen) zoek ik op fora en besprekingen overal informatie die mij duidelijk maakt of dit wel een goed idee is. 't Probleem is dat de info héél verspreid is (ook hier op bokt bij allerlei verschillende onderwerpen) en dat ik hier heel positieve dingen hoor (bv het trekgewicht, de hoge positie, de wegligging off-road) en daar heel negatieve (slingeren, technische/electronische problemen, te weinig vermogen op de weg) zodat ik daardoor maar heel moeilijk mijn gedacht kan vormen. Ter info, 't is om voor een 2paards trailer te hangen met 2 uit de kluiten gewassen KWPN'ers, hij heeft zijn vermogen dus nodig, maar zou natuurlijk niet alleen daarvoor gebruikt worden.
Dus, als er mensen zijn met de disco III, mét en zonder trailer: shoot! Óf, wat ook altijd mag, een deftig en betaalbaar alternatief voor een disco 3?
En nog 'n vraagje: is er een verschil tussen de V6 en de V8 dat écht een verschil maakt?
alvast bedankt!!