Paard verzekeren.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Colandro

Paard verzekeren.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 23:08

Hallo

Sinds kort heb ik een eigen paard en moest van me vader even uitzoeken hoe of watvoor verzekering we moeten. Aangezien er zoveel keus is aan verschillende verzekeringen met of zonder uitbreiding van dit of dat.

Zowiezo wil ik de basis dingen van de verzeringen (of hoe je dat noemt.) Maar dat lijkt me standaard bij de verzekering in te zitten toch?
Weet niet wat er allemaal bij standaag of basis verzekering zit maar verder ook voor ziekte(koste),ongeval,brand,transport (weet niet of ik een belangrijk ding vergeet)
En wou graag een verzorge uitvaart/crematie erbij.

Weet je een paardenverzekering wat hier op lijkt of dat je denkt dat het wat voor me is laat een berichtje achter of stuur een Pb

Alvast bedankt, groetjes.

PercyLeen

Re: Paard verzekeren.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 23:11

Ik heb equipe 2..verzekering tegen dood en diefstal en geslaagde koliekoperaties! (http://www.fairmount-bv.nl/ )

Denk er wel aan wanneer je een verzekering afsluit en deze dekt ongeschiktheid dat je je paard moet overdragen aan de verzekering wanneer deze niet meer bruikbaar is voor bijv. de sport!!!

Dit is iets wat ik absoluut niet wil (mijn paard overdragen aan de verzekering) en daarom heb ik dus alleen een basisverz. en een eigen spaarpotje voor ziektekosten!