trektochten buiten Nederland, waar?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

zonnestraal2

trektochten buiten Nederland, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 17:08

Omdat ik volgend jaar 17 ben en ik mezelf een beetje te oud vind voor een ponykamp
ben ik op zoek naar een leuke trektocht, buiten Nederland.
Het liefste van maandag tot en met zaterdag, omdat ik niet op zondag van huis wil zijn.
wie heeft er leuke en betaalbare adresjes? Zijn er ook Christelijke trektochten waarvan
jullie weten dat die leuk zijn?

Sandrina

Re: trektochten buiten Nederland, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:38

Zou je niet eerst in eigen land wat gaan oefenen? En eens met een georganiseerde trektocht meegaan? Da's gewoon goed bedoeld advies. Eerst eens 4 dagen achter elkaar op je paard zitten en dan pas langere tochten doen. Trektochten rijden is afzien en vooruit denken, ueren rijden en soms pech hebben als je voor een hek komt te staan waar je omheen moet.
Of er Christelijke trektochten kan ik je niet vertellen, maar je maakt weinig kans.
Begin eens met een 4-daagse.

Adrian

Re: trektochten buiten Nederland, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 20:17

Hoi Ruiter(in),
Er zijn zat trektochten in het buitenland. Ik begrijp dat je het liefst een Christelijke trektocht wil maken. Gezien je opmerking dat je Zondag het liefste thuis bent, ga ik er van uit dat je Christelijk Gereformeerd bedoeld. Omdat dit volgens mij een typische Nederlandse geloofsstroming is, denk ik niet dat zulke trektochten in de ons omringende landen bestaan. Landen zoals Frankrijk, Italie en Spanje zijn uiteraard ook Christelijk, maar wel Rooms. Vooral in Spanje en Frankrijk worden veel trektochten aangeboden, die over historische wegen en langs prachtige middeleeuwse kerken, kastelen en kloosters gaan. Heb even voor je gezocht op Google, maar kon niets vinden voor je. Er bestaan wel Christelijke reisorganisaties die reizen aanbieden, maar niets over trektochten te paard. Veel suc6. A3.