Ik ben van plan om een trailer aan te gaan schaffen. Nou heb ik mijn oog laten vallen op een Westeria trailer uit 2001. Prima trailer met een prima prijs, de bodem moet alleen vervangen worden.
Ik zou graag willen weten hoeveel me dit ongeveer gaat kosten (houten bodem met verlijmde rubbervloer). Is er toevallig iemand hier die het ook heeft laten doen of eventueel zelf heeft gedaan?
Zelf ben ik niet zo'n voorstander van een bodem vernieuwen of je moet echt de oude bodem eruit halen en een heel nieuwe plaatsen wat volgens mij wel een duur geintje is,er zijn ook mensen die een nieuwe bodem over de oude bodem heen plaatsen maar dan rot het mettertijd gewoon door en ben je weer terug bij af..
wij hebben een nieuwe bodem in onze trailer, dat zijnj gewoon merantie planken van een goede dikte, los te plaatsen in het frame en later af te kitten.... wel prijzig, maar blijft jaren goed
hmm wel een vage van een stukje, zal even zoeken voor je, ik heb er een losse rubberen vloer in, zodat hij na schoonspuiten eerst goed kan opdrogen om nieuwe rotterij te voorkomen
Ik vind dat er persoonlijk niet echt sterk uitzien, zal het gerust zijn, maar mijn gevoel gaat toch naar 'één' bodem.
En wat raden jullie aan qua rubber? Ben eigenlijk uitgegaan van een verlijmde bodem, maar een losse mat is inderdaad ook wel handig ivm het laten drogen van de vloer...
Wij hebben vorig jaar een tweedehands trailer gekocht, en net zoals bij jullie, prima ding alleen de bodem moest worden vervangen.. Wij hebben de trailer weggebracht naar een trailerbedrijf, en daar hebben ze een nieuwe, houten vloer erin gezet met rubberen gietvloer, voor 600 euro. De prijs vond ik wel meevallen