Ik zoek mijn oude pony aangezien mijn email adres is vervallen en ik het email adres van zijn nieuwe eigenaresse dus kwijt ben geraakt.
Hij staat nu als het goed is in Apeldoorn.
- Naam : Spirit ( Spirit 'O Conner ). - Leeftijd : Zal nu zo tussen de 8 en 12 jaar zitten. - Welsh ponny. - Ong. rond de 1.25 1.35 hoog. - Bruin met zwarte manen dacht dat hij 3 witte voetjes had, vlekje op zijn schoft.
Ik wil haal graag weten hoe het met hem gaat.
Degene die hem had heet Belinda ik weet niet of zij hem nog steeds heeft.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
( Weet niet of dat dit hier goed staat ).
Laatst bijgewerkt door Judje op 23-10-08 17:17, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:I.v.m. verplaatsing tags toegevoegd.
Weet jij misschien waar (precies) in Apeldoorn, ik kom namelijk wel vaak langs een weiland met een bruine welsh pony (zwarte manen) die staat samen met een Fjordenpony. Dat is weer meer richting Vaassen (maar nog wel Apeldoorn).
@ GABY19: nee dat kan hem niet zijn.. Dat zijn snoopy en hektor van kryseltje hier @ bokt.. Ik zal wel even voor je rond kijken in apeldoorn/beekbergen ectr
@ GABY19: nee dat kan hem niet zijn.. Dat zijn snoopy en hektor van kryseltje hier @ bokt.. Ik zal wel even voor je rond kijken in apeldoorn/beekbergen ectr