vraag om hulp

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Kraaiennest

vraag om hulp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 10:21

goedenmorgen,

Ik hoop dat het goed geplaatst is, neem me anders niet kwalijk.

Ik wil cavaletti's gaan maken, en ben voorbeelden aan het zoeken. Nu heb ik nog niet zo lang
geleden foto's op bokt gezien van een topic waarin cavaletti's te zien waren. Bij deze cavaletti's zag je dat er een dwars-latje op gemonteerd was zodat de (losse) kruisjes niet om zouden vallen.
Volgens mij waren hier namelijk de balken niet vast aan de kruisjes gemonteerd. Ik zou deze foto graag als voorbeeld gebruiken/laten zien aan degene die ze voor me gaat maken.
Weet iemand welke foto's / welk topic dit was? Ik kan het namelijk niet meer vinden en ik zou erg blij zijn als iemand me zou helpen.

groeten, monika

Kraaiennest

Re: vraag om hulp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 12:15

ps, bovendien zou ik graag willen weten weten wat de aanbevolen balkhoogte is voor cavaletti's. En is het handig om de kruisjes asymetrisch te maken ivm de te varieren springhoogte.. ik wil eigenlijk de kruisjes en de balken (ook ivm mogelijkheid tot variatie) dan los van elkaar houden. Graag advies

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 15:02

bij mij op de oude manege hadden ze ook losse kruisjes en dan balken erop;) En die vielen er zonder latje niet uit, kon je het ook aan de voor of achterkant erin zetten. springhoogte weet ik niet, en dat asymetrische lijkt me wat lastig en of het handig is? maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 15:06

Verplaatst: HAR --> TAO