Koude knieën

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

1Boefje

Koude knieën

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 09:21

Hallo,

Koningwinter staat weer voor de deur en elke keer heb ik hetzelfde probleem, koude knieën tijdens de buitenritjes......
Is er iemand die een oplossing weet?
Vaak doe ik een thermobroek/legging aan en een spijkerbroek er overheen, maar dan zit je zo stijf Boos!
Dus dat is niet ideaal. Zijn er winterrijbroeken bijvoorbeeld? En zo ja, heeft iemand daar ervaring mee?

Alvast bedankt!

Duerte

Re: Koude knieën

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 10:34

even op google kijken: http://horze.nl/product_info.php?products_id=36550

deze zijn met bretels maar je hebt ook zonder.. maar je kunt ze er ook af halen zie ik nu net..

ik zelf heb geen ervaring met deze broeken, denk dat ik er niet mee kan rijden.., maar het lijkt me wel lekker warm! Clown

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 11:01

je heb dikkere broeken van eurostar maar daar krijg ik nog wintrerdijen onder, niet het zelfde als koude knieen maar goed.
Dus ik trek een thermolegging omnder mn rijbroeken aan, rekt allemaal genoeg mee dus voor mij een prima oplossing.

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 12:22

Duerte schreef:
even op google kijken: http://horze.nl/product_info.php?products_id=36550

deze zijn met bretels maar je hebt ook zonder.. maar je kunt ze er ook af halen zie ik nu net..

ik zelf heb geen ervaring met deze broeken, denk dat ik er niet mee kan rijden.., maar het lijkt me wel lekker warm! Clown

Ja dat lijkt me wel wat, maar daar kunnen je thermolaarzen dan weer niet overheen. Ik vraag me af of die er dan weer onder kunnen Boos!

Duerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 14:43

Zoezi schreef:
Ja dat lijkt me wel wat, maar daar kunnen je thermolaarzen dan weer niet overheen. Ik vraag me af of die er dan weer onder kunnen Boos!

dat weet ik zo ook niet of dat gaat.. maar ik schat van wel.
ik zou anders gewoon met mijn thermolaarzen naar de ruitershop gaan en die broek aanpassen Haha!

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 15:03

Duerte schreef:
Zoezi schreef:

dat weet ik zo ook niet of dat gaat.. maar ik schat van wel.
ik zou anders gewoon met mijn thermolaarzen naar de ruitershop gaan en die broek aanpassen Haha!

Probleem van de ruitershops hier is dat ze teveel op dressuur gericht zijn en vaak zulke dingen niet in huis hebben Boos! Maar ik ga zeker kijken!

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 18:09

Zweetdeken over de kont van je paard en dan over je benen?
Warmte gegarandeerd, maar of het lekker rijd kan ik je niet zeggen. Lachen