Universele startkaart, hoe zit het met coupons?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Liex

Universele startkaart, hoe zit het met coupons?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-08 12:59

Als je een startkaart aanvraagt voor een paard/pony, krijg je er startcoupons bij voor datzelfde paard/pony.

Nou vroeg ik mij af hoe dat zit bij de universele startkaarten. Moet je daarbij ook nog aparte coupons aanschaffen of hoeft dat dan niet?
(gezien de prijs van zo'n universele startkaart Wow! )
En ik neem aan dat net als andere startkaarten je een universele startkaart ook moet verlengen elk jaar? Lachen

TeeGee

Re: Universele startkaart, hoe zit het met coupons?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 13:01

Je krijgt dan coupons met je naam erop. Gegevens van je paard moet je dan zelf invullen (met pen).

Snorkel8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 14:10

alles staat ook op de site van knhs! wij hebben het laatst ook uitgezocht omdat wij veel handels paarden hebben die ook snel weer weggaan en je dan elke keer voor ... je startkaart aanvraagt.

Liex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-08 15:10

Ik heb het niet kunnen vinden op de site van de KNHS, maar heb ook even vlug gekeken Lachen
Bedankt voor de reacties!

Christinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 15:22

Ja, ook een universele startkaart is een jaar geldig. Bij een universele startkaart kun je universele startcoupons bestellen. Zoals er al gezegd werd, zijn dit startcoupons waarop alleen de gegevens van de ruiter en de vereniging staan vermeldt. Je moet de gegevens van je paard zelf invullen. Eventueel kan je ook voorgedrukte startcoupons aanvragen. Net zoals bij de gewone startcoupons staan hier alle gegevens op. Dit moet je dan duidelijk aangeven.

Snorkel8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 15:56

als je bij de zoekfunctie universele startkaart invult komt de rest vanzelf Knipoog

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 16:48

Xpinoxx schreef:
alles staat ook op de site van knhs! wij hebben het laatst ook uitgezocht omdat wij veel handels paarden hebben die ook snel weer weggaan en je dan elke keer voor ... je startkaart aanvraagt.

En daarom hier een slotje.