Horze Avalanche outdoordeken, ervaringen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sanie22

Horze Avalanche outdoordeken, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-08 07:41

Voor mij Arabier die het hele jaar buiten staat met schuilstal ben ik op zoek naar een waterdichte 200 of 300 grams deken. Nu zag ik de Horze Avalanche. Deze heeft een halve hals tegen inregenen. Is er iemand die weet of deze deken goed waterdicht is en hoe de pasvorm is? Ik twijfel tussen deze deken en de Weatherbeeta waar je een losse hals aan kan doen.

Diva

Re: Horze Avalanche outdoordeken, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 15:56

Ik heb vorige week besteld, maar nog niet binnen.... (alleen dan de regendeken met fleece aan de binnenkant)

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 12:07

Ben ik ook wel benieuwd naar. Op de foto lijken ze zo kort, je ziet bij de schimmel helemaal een stuk buik.

Ik twijfel tussen deze, de WB met halve hals en de wug van Rambo.

Zie dat je uit zaandijk komt. De eigenaresse van paard-online-shop (assendelft)zou me bellen als ze er 1 binnen had en dan kan ik hem in het echt zien.

sanie22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 11:36

Ik ben ook bij POS geweest om te kijken hoe ze eruit zien, maar ze heeft ze niet op voorraad. Ze kon hem wel voor mij bestellen maar dan moest ik hem wel nemen. Dat risico wilde ik dus niet lopen. Heb nu een Amigo deken gekocht, die past perfect. Bij ons op stal staat trouwens een paard met de Rambo met halve hals en zijn manen gaan er helemaal aan. Aangezien mijn paard lange manen heeft vind ik dat ook best zonde.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 14:28

Dat probleem heb ik dus ook. Ik wil eerst weten hoe de binnenkant is voor ik hem koop en of die lang genoeg is.
Ik twijfel dan ook nog met een WB, maar als die niet helemaal fijn past zit ik met een deken van 160€ waar ik niets aan heb.