Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
powerzoe schreef:Ik ben het ook met Lyte eens
powerzoe schreef:Maar geloven jullie dat het voor het paard fijn is om 2 bitten in een mond te hebben?
powerzoe schreef:Nou nee. En ik zie heeeeel veel paarden flippen met s&t die het niet xzo leuk vinden e die mensen gaan gewoon door..
powerzoe schreef:Nou nee. En ik zie heeeeel veel paarden flippen met s&t die het niet xzo leuk vinden e die mensen gaan gewoon door..
Rhodos schreef:Waarom denk je dat die paarden puur en alleen flippen op de S&T?
jasmijn78 schreef:3. Omdat je kennelijk toch een antwoord wil van iemand die de eerste keer Z start met S&T: ik doe dat dus. Op trens loopt mijn paard fijn en op S&T NOG fijner omdat ik de hulpen NOG gedoseerder kan geven. En op wedstrijd wil ik graag zo goed mogelijk voor de dag komen. Dus als mijn paardn fijner loopt op S&T, dan dus S&T op wedstrijd.

)
DebjeDopje schreef:en sommige zeggen dat je paard dan verzamelder kan gaan lopen omdat door die hulpen de achterhand beter geactiveerd word(of het waar is i don't know heb er nog nooit mee gereden.. dus ik ga er niet over oordelen )
DebjeDopje schreef:ik vind het af en toe wel onzin dat er mensen mét S&T een buitenrit gaan maken, TENZIJ het is om je paard er aan te laten wennen