Destijds hebben we met zijn allen handtekeningen verzameld voor het behouden van het hoedje voor de Z en hoger. Zouden we niet zoiets kunnen organiseren voor meer kleur qua jasjes? Is er uberhaupt veel animo voor? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Destijds hebben we met zijn allen handtekeningen verzameld voor het behouden van het hoedje voor de Z en hoger. Zouden we niet zoiets kunnen organiseren voor meer kleur qua jasjes? Is er uberhaupt veel animo voor? 
ik wil dolgraag een grijs jasje voor dressuur, maar op dit moment mag dat nog niet 
nuldertien schreef:En als je meer kleur wilt, dan start je toch met een leuke gekleurde sjabrak?
nuldertien schreef:Ja! dat wel! dat je ook in het bruin mag starten. Dat is super als je al mooi bruin tuig hebt.
Ja, daar moet ik mijn mening toch een beetje bijstellen

WinBinChes schreef:Nu zou ik een mooi grijs jasje ook mooi vinden, maar ik vind dat je dan niet meer mooi 1 geheel bent. Zwart zadel, zwarte laarzen en dan wel een grijs jasje.

ik vind wel dat alles 1 kleur moet zijn, dus of zwart of blauw of bruin. net als hoofdstel en zadel!
De ene wil dan niet achterblijven bij de ander.Liesje89 schreef:Ik stem voor bruin!!