Ik had hem al een paar keer verdiend, maar vandaag heb ik hem ook gekregen

Met losrijden liep hij lekker, maar tijdens de eerste proef werd hij iets te stoer en krulde hij af en toe wat op. Ik kon er wel lekker doorheenrijden, maar vind het zelf toch altijd een kwalijke fout...Verder nog wat kleine foutjes, maar geen gekke dingen. Het ging niet zo lekker als twee weken geleden, toen reed ik echt een ontzettend goede proef(waar ik trouwens maar 151 punten voor kreeg

De tweede proef had hij heel duidelijk geen zin meer en kroop hij heerlijk achter mijn been(dat had ik met dit paard nog nooit meegemaakt

het tweede deel van de proef ging beter en daar vond ik ook wel weer zevens terug op mijn coupon

Buiten nog even mijn paard weer helemaal goed aan het been gezet, dat lukte met een rondje schijnovergangen prima en daarna lekker afgezadeld.
Nog voor ik aan mijn kopje thee zat was de prijsuitreiking al. Een clubgenootje van me was twee keer eerste en toen zij het lintje van de eerste proef kreeg werd er meteen gezegd dat ik ook een punt had!

Ik had de eerste proef 161 en de tweede 151. Ben het helemaal eens met de punten en het commentaar en heb eindelijk weer eens een goed gevoel na een dressuurwedstrijd

De jury die we eerst zouden bellen had afgebeld en ze hadden bijna dezelfde jury als op de selectie gevraagd...Gelukkig hebben ze het niet gedaan, dan was ik niet eens op mijn paard gaan zitten en ik denk dat Barb het helemaal met me eens is