Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Wishper schreef:Ligt aan de prijs van het paard, bij bijv. een paard van 8000 euro zou ik 7500 bieden.De verkoper komt dan vaak met een tegenbod.. tot beide partijen tevreden zijn
Je kan natuurlijk ook (een paar) honderd onder de vraagprijs bieden, maar denk dat je zelf ook liever minder wil betalen als dat mogelijk is
dorientjuh schreef:Maar hoeveel zou je dan kunnen afdingen? Gaat het om 100 euro of 500 euro?
) nog wat kunnen afdingen voor mij.
je kraakt het paard niet af, maar je laat ze wel merken dat je em te duur vind...
) femmefatale1 schreef:Wishper schreef:Ligt aan de prijs van het paard, bij bijv. een paard van 8000 euro zou ik 7500 bieden.De verkoper komt dan vaak met een tegenbod.. tot beide partijen tevreden zijn
Je kan natuurlijk ook (een paar) honderd onder de vraagprijs bieden, maar denk dat je zelf ook liever minder wil betalen als dat mogelijk is
Ik zou dus voor een paard van 8000 beginnen met 6500..
Vrij laag, maar als ik daar toch al ben en gelijk kan betalen, is dat voor sommigen een reden om net iets verder te zakken met de bodemprijs![]()
Je zal dan rond de 7400 euro uit komen.
Bij een paard van bv 1750 begin ik ook met 1350 om zo halverwege uit te komen..
berpie schreef:De ene handelaar is natuurlijk de andere niet, ik bood rustig laten we zeggen 2000 voor een paard die bv voor 6000 op internet stond
berpie schreef:Ik als voormalig handelaar kan met 1 blik op het paard zien wat het waard is en die prijzen liggen mijlenver vandaan bij wat particulieren er voor geven, een duur paard is nog steeds geen goed paard.
[***] schreef:berpie schreef:De ene handelaar is natuurlijk de andere niet, ik bood rustig laten we zeggen 2000 voor een paard die bv voor 6000 op internet stond
Je hebt niet goed gelezen. Een echt goed paard gaan geen duizenden euro's af, die blijft staan voor de volgende.
Als ik een prijs in mijn hoofd heb neem ik je niet serieus als je daar een derde van gaat bieden, dan ga je maar lekker rommel ergens anders kopen.