Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
zweetvos schreef:Heb je een duinkaart nodig dan? (dat zag ik hier een paar keer voorbij komen?).
We willen lekker door het bos daar en een stukje strand. Dan is een ruiterbewijs toch voldoende?
Het strand is idd wel breed genoeg maar is het zand niet veel zwaarder lopen voor de paarden als het hoogwater is?
zweetvos schreef:Heb je een duinkaart nodig dan? (dat zag ik hier een paar keer voorbij komen?).
We willen lekker door het bos daar en een stukje strand. Dan is een ruiterbewijs toch voldoende?
. Neem wel een opgang die niet bij een badplaats is. Dus eentje middenin de duinen. Arabesk schreef:ik ben slechts 1x gecontroleerd op mijn kaartje (was van het pad geraakt) in al die tijd dat ik in de duinen reed.
In de zomer zijn we 's avonds en 's ochtends vroeg ok het strand op geweest. Neem wel een opgang die niet bij een badplaats is. Dus eentje middenin de duinen.
waaiden echt van ons paard af en regende dus niet echt tijd om goed om me heen te kijken en op te letten..
.
ruiters kan ik meegeven "blijf op de paden". Ik werd onlangs op de bon geslingerd (60 euro) omdat ik het stevigere wandelpad verkoos boven het zompige ruiterpad vanwege het veel gevallen regenwater, dat werd niet echt op prijs gesteld