Ik en de buurman zien gewoon dat hij zijn eigenaar mist. En hij snapt niet dat hij nog niet terug is.
Nou is mijn vraag, wie o wie weet ook dat zijn/ haar paard JOU mist als je op vakantie bent?
Verder gaat het wel super met hem hoor
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) De eerste vraag als we terug zijn is dan ook altijd, en wat is er dit keer kapot/blessure/gesloopt/waarvoor is de DA geweest...
Kan ook toeval zijn. Hij wordt super verzorgd als ik er niet ben, mijn bijrijdster beschouwd hem ook als eigen paard. Maar het is wel een mooie gedachte
Draaide zich om en liep de andere kant op 
lukt dat allemaal niet zo goed hhih, komt ook nog eens bij dat toen ik hem gisteren aan het scheren was ik ook de dekjes aan het uitwassen was, en ik er de verkeerder stekker uithad gehaald(want wilde de droger aan zetten), dus liep naar het scheerapparaat, zette hem aan, deed hij het niet. dus ik dacht dan heb ik de verkeerde stekker erin gedaan, dus andere stekker erin gedaan. maar had ik stom geslagen het scheer apparaat ook nog eens op het krukje laten liggen, dus hij begon al te trillen, trilt van het krukje af, en jaa hoor 4tandjes eraf, was weer een grapje van 42,95
BrittKitt schreef:Mijn pony keek me niet meer aan toen ik terugkwam van vakantieDraaide zich om en liep de andere kant op
Was na een paar dagen wel weer over haha

Citaat:En ik merk het dat hij mij heeft gemist, omdat ik na 2 weken vakantie een paard heb wat nijdig is
Maar van de zomer hadden ze me het weekje dat ik weg niet zo erg gemist hoor
Paarden staan lekker in het land met elkaar, en hebben het prima naar hun zin. Die hebben geen mensen nodig om ze gelukkig te houden, en zo hoort het vind ik. Ik weet dat veel mensen het als een positief iets beschouwen maar ik zou me ernstig zorgen gaan maken als mijn paard mij zou gaan missen als ik een weekje weg ben, ik vind dat je een paard in zulke omstandigheden moet houden dat hij gewoon in de basis gelukkig is en niet meteen dood ongelukkig wordt als het baasje even weg is. Als een paard een mens wekelijk zo erg mist dat hij zijn stal gaat verbouwen is er volgens mij iets goed mis, kennelijk heeft dat paard dan zo'n abnormaal saai leven dat "de mens" zijn enige afleiding is.
.
), toch begroet mn pony me uitbundig elke keer alstie me ziet. denk eigenlijk ook dat het niet echt missen is, maar meer een vriendelijke begroeting (zoals wanneer je heel uitbundig 'haaaaaay' ofzo roept tegen een bekende die je al een tijd niet gezien hebt, en waarbij je blijer/harder roept als je die persoon ook echt aardig vind) Tallie_Ho schreef:BrittKitt schreef:Mijn pony keek me niet meer aan toen ik terugkwam van vakantieDraaide zich om en liep de andere kant op
Was na een paar dagen wel weer over haha
Juist, leuk he koudbloeden??
Gewoon helemaal achterin het weiland blijven staan, niet reageren, gewoon de andere kant opkijken.. Jaja.. Monster
heb ik dus ook met mijn Haf. Maar van zodra we een paar keer me mekaar zijn bezig geweest is ze weer de oude
Was wel echt een karakterpaard, leuk om te zien is dat. Naderhand zei ze dat het best apart was dat ik zo goed met 'm kon, ze zei dat ie maar heel weinig mensen echt accepteerde, heb toen wel verteld dat dat me nog wel wat moeite gekost had