Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vippie schreef:Ik bepaal gewoon ver van tevoren welke weekenden ik "voor mezelf" wil houden voor wedstrijden en keuringen/beurzen enz.
Afspraken voor het jureren probeer ik daar tussenin te plannen. Of andersom net hoe je het ziet hahaha.
KarinvdM schreef:De regiokalender staat hier vaak al vroeg op internet en ik schrijf de concoursen waar ik zelf graag wil starten direct op de kalender.

Fitzroy schreef:Hmmm ... ik word toch echt eerder gevraagd dan dat ik heb opgegeven, Noire.
En dan snij ik mezelf regelmatig in de vingers. Ik heb nu besloten om niet meer lang van tevoren toe te zeggen. Dan maar wat minder jureren, dat is niet anders.
daffodil schreef:Ik ga ook echt niet én jureren én starten hoor, dat vind ik teveel van het goede, en dan staat mijn paard wel errug lang op de trailer.
Ik laat mijn paard dan zeker niet staan, maar breng hem gewoon terug. Als ik om half tien moet rijden, kan ik best vanaf 13 uur jureren. Fitzroy schreef:Maar dan ben je wel je hele dag kwijt. Ik doe het liever niet op dezelfde dag.
Heb het afgelopen zomer een paar keer zo gedaan en ging prima!