Ik zal (proberen) ze te beschrijven, ik weet niet alles zeker meer, want ik heb niet echt foto's meer, en weet ook niet precies meer wanneer ze geboren zijn. Ik ga mijn best doen om te kijken of ik ergens nog foto's heb liggen en dat ik ze dan ga scannen ofzo
Nou hier komt de eerste:
Naam: Winner van de Vrogteweg (of: Winner k. van de Vrogteweg)
Geslacht: Hengst, kan inmiddels ruin zijn.
Ras: Ja shet

Kleur: Zweetvosje
Geboortedatum: ?-?-2005
Karakter: Hij was héél lief! Echt heel aanhankelijk, iedereen kon bij hem gaan zitten, was niet bang voor mensen, en zou voor je door het vuur gaan als je een goede klik had.
Vader: Gloriant van de Belschuur
Moeder: Pamela van de Bouwensweg (mijn eigen merrie)
Hoogte: Ik weet niet hoe hoog hij is of zou worden, maar de moeder is 86 cm en de vader 83 cm, du misschien een beetje ertussenin ofzo.
Bijzonderheden: Hij heeft geen aftekeningen. Hij is gechipt en heeft een paspoort.
Naam: Zorro's Dance van de Vrogteweg.
Geslacht: Hengst, kan ook een ruin zijn
Ras: Shet natuurlijk

Kleur: Ook iets van zweetvos, hij was wel lichter dan Winner. Dus kan ook iets verdund qua kleur zijn..?
Geboortedatum: ?-?-2006
Karakter: Erg lief! Maar ook ondeugend! Zo konden sommige mensen hem niet te pakken krijgen, en moesten ze mij erbij halen. Als je eenmaal een goede band hebt, dan heb je ook echt een héle sterke band. Als je eenmaal een klik hebt, dan raak je die niet zomaar kwijt

Vader: Simberly van de Tienmaatsweg Foto: http://home.wanadoo.nl/hetkleinood/simberley.html
Moeder: Pamela van de Bouwensweg
Hoogte: Zou waarschijnlijk ong. tussen de 83, en de 86 cm worden

Bijzonderheden: Hij had geen aftekeningen, en is gechipt en heeft een paspoort.
Wie kan mij uit de brand helpen? Foto's ben ik aan het zoeken! Als ik er wat heb dan post ik ze
Groeten!