Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Isa_W schreef:Desensibiliseren, dat is het toverwoord. Alles laten zien, overal mee naartoe nemen, alles mee laten maken, dat is het enige wat je kunt doen. Het paard is natuurlijk nog jong, dus logisch dat het nog niet alles kent.
gaat al twee jaar mee op wedstrijd maar nog steeds als die in de wedstrijd piste komt "ontploft" ze zo nu en dan, heel kijkerig, op zij springen, niet er langs door willen enz.
ben het onder hand zo gewoon... Op wedstrijd is het natuurlijk jammer als ze zo de proef een beetje verknalt maar ik leer er mee leven, de wilde haren verliest ze ooit nog wel.
Ex was op zijn best op zijn 14 dus ze heeft nog een drietal jaar om haar wilde haren kwijt te raken 
Ze "bewaart" het. En toch wéét ik dat ze het niet echt gemeen bedoelt, ze beseft gewoon niet dat ze soms best gevaarlijke kuren uit haalt. Als ze echt iets doet waarvan k denk "dit gaat fout" gil ik eens van "driedubbele idioot doe toch gvd een keer normaal!" dan krijgt ze een tik tegen haar oren (met de hand) en dan stopt ze