Rijjasje?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Suusje92

Rijjasje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-08 10:37

Ik rijd nu nog op de manege waar je geen verplichte wedstrijdkleding aan moet, maar als ik binnenkort goed heb gereden op een 8 jarige merrie, en de lessen en etc. gaat goed dan moet ik op concour gaan met haar. Ik heb daarvoor een officieel wedstrijdjasje voor nodig, maar ik ben van plan om me dan aan te sluiten bij de deltaruiters of ergens anders, maar bij de deltaruiters ben je verplicht een groenrijjasje te hebben, maar die kan je nauwelijks ergens vinden? Weet iemand toevallig waar? En weet iemand toevallig ook waar je van die rijjasje met zo'n black stripe kan vinden? Want als ik me niet aansluit bij de deltaruiters doe ik het bij 1tje war je een normale kleur kan dragen.

En wat voor eisen meot een jasje hebben? zoals genoeg ruimte en etc.?

alvast bedankt!

gr. susanne

Puera

Re: Rijjasje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 16:52

Er staat mij iets van bij dat Eurostar groene rij-jasjes heeft. Misschien weet iemand van de Deltaruiters wel waar je die kunt krijgen.
Pikeur kun je ook in verschillende kleuren krijgen, maar dat heeft z'n prijskaartje ook.

Een jasje moet vooral lekker zitten, vind ik. Ja Als je wilt springen is het wel fijn dat je wat ruimte hebt om met het paard in de beweging mee te gaan.
Zelf heb ik een donkerblauw Pikeur Diana, een mooi lang model en genoeg ruimte om mee te springen.

Black stripe zegt mij, niks. Bedoel je niet krijtstreep?

chelleeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 17:14

bij divoza kan je ze zo kopen

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 21:48

Ja idd, misschien moet je het gewoon bij de deltaruiters vragen aan iemand, maar ik dacht dat hun bodywarmers hadden?
En blackstripe weet ook niet helemaal wat je daar mee bedoeld, maar volgens mij mag je ook geen dressuur starten in een jasje met streepjes, maar kan het fout hebben.

keek trouwens ff in je profiel, staat je paard bij de flevomanege?

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 21:50

Vraag het even bij iemand van de Deltaruiters? Lachen

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 16:43

aj kan ik ook doen heb daar nog neit aangedacht ik ode ze neit bij divoza halen zie op hun site dat ze maar beperkte keuze hebben.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 17:14

Het assortiment in de winkels is veel ruimer dan op de site staat. En als ze iets niet op voorraad hebben, kunnen ze het altijd voor je bestellen.

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 20:24

okay nou mooi Tong uitsteken nog 2 dagen w8en en als ik dan op de site nog 1e sta heb ik 500 euro aan waardebonnen van divoza Tong uitsteken is zo'n site waar je credits moet innen om een prijs te winnen,

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 16:32

EvitaHitalia schreef:
Ja idd, misschien moet je het gewoon bij de deltaruiters vragen aan iemand, maar ik dacht dat hun bodywarmers hadden?
En blackstripe weet ook niet helemaal wat je daar mee bedoeld, maar volgens mij mag je ook geen dressuur starten in een jasje met streepjes, maar kan het fout hebben.

keek trouwens ff in je profiel, staat je paard bij de flevomanege?

nee in de buurt van kampen/zwolle

AH_scim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 18:01

anders vraag je het gewoon aan mij..

Bij de kroon..

(wat ik geloof ik al eerder heb verteld.)

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 19:52

ohjah annika bestaat ook nog? Tong uitsteken de kroon? bedoel ej neit de krro ruitersport? in 's'heerenbroek? hoe'st gegaan met ira naar de manege toe?

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 20:24

Die jasjes zijn gewoon te krijgen hoor, zowieso van Eurostar en Pikeur. Heeft je ruitersportzaak die kleur even niet liggen dan kunnen ze 'm wel bestellen.
En let een beetje op je typo's, leest een beetje irritant

AH_scim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 07:40

Suusje92 schreef:
ohjah annika bestaat ook nog? Tong uitsteken de kroon? bedoel ej neit de krro ruitersport? in 's'heerenbroek? hoe'st gegaan met ira naar de manege toe?

ruitersport de kroon in sheerenbroek.
Ira weet je al Lachen