Anatomie van het paard - Budras

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marchador

Anatomie van het paard - Budras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-08 13:49

Hai hai,

Al enige tijd kom ik in het boek van divoza steeds dit boek tegen: Anatomie van het paard.
Omdat ik op een gegeven moment raar wakker werd en snel in de catalogus ging kijken of het boek echt zo prijzig was (droom ik of droom ik niet Haha! ), schrok ik toch best wel van de prijs.

Ik ben dan ook zeer benieuwd of dit boek het waard is.
Zijn er mensen die ervaring hebben met dit boek?
helaas kon ik via de zoekfunctie niets vinden, vandaar mijn vraag hier.

Yinari

Re: Anatomie van het paard - Budras

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 13:52

Het is een heel mooi boek en ook vrij compleet. Maar eigenlijk echt iets voor studenten diergeneeskunde of fysiotherapie. Als je het voor algemeen gebruik wil gebruiken zou ik een iets minder uitgebreid boek kopen Lachen

lailapri

Re: Anatomie van het paard - Budras

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 17:10

Er is gewoon een hoop werk aan zo'n boek schat ik. Een verhaaltje schrijven en een foto maken is denk ik wat anders als een paard ontleden om het maar even simpel te zeggen.
Ik heb hier het boek The equine distal limb liggen over benen en hoeven. Heel uitgebreid met rontgen en weet ik wat voor foto's. Denk voor 1 of 2 euro ooit eens gekocht. Voor de grap paar dagen geleden even zoeken wat nieuwprijs is. Kwam neer op zo'n 200 euro. Schrok me wild maar begrijp het wel.