Iemand aangespannen door Rovertsche heide gereden? ( Goirle)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

liekensancho

Iemand aangespannen door Rovertsche heide gereden? ( Goirle)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-08 13:23

Ik woon in Poppel en zag ( tot mijn verbazing en ik woon hier al meer dan anderhalf jaar Bloos ) dat er een prachtige heide ligt vlakbij, in Nederland, tegen Goirle aan.

Heeft iemand hier al eens aangespannen gereden? Zo ja, was dit een leuke route/goed te doen?
Ruiterroute ligt er wel dus ik hoop echt dat het aangespannen ook te doen is. Bij navraag VVV liep er wel wat samen met de ruiterroute maar was wel wat her en der geblokkeerd voor aanspanningen, daarom pols ik even hier of iemand ervaring hiermee heeft of het ohz heeft gereden en mij kan vertellen of het aangespannen te doen is. Omdat ik momenteel weer last heb van mijn reuma kan ik dit ook niet echt lopend verkennen jammer genoeg, anders had ik dat gedaan met de doggies.

De ruiterroute van de 'Taxandriaroute' loopt er ook langs ( of door?), dat is een hele lange route, schijnt ook heel mooi te zijn volgens internet. Het gaat mij dus nu alleen om de rovertsche heide ( of omgeving leuke menroutes?).
Andere tips aan te rijden vanuit Poppel natuurlijk ook welkom!
alvast heel erg bedankt

EmMetjes

Re: Iemand aangespannen door Rovertsche heide gereden? ( Goirle)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 12:41

Ben net terug van een weekendje Brabant. Heb een stuk van de Taxandia route gereden bij Ravels en Diessen. Die kaart kost € 4,- en daar kun je overal aangespannen rijden. Maar er zijn nog veel meer wegen die er niet op staan. Zelf rijd ik onder de man maar alle paden waren met kar goed te doen en ben meerdere malen menners tegen gekomen.