15 jaar
ong 1.63m\
kwpn stamboek/boom papieren
hij kwam bij handelsstal Scheepens vandaan en kwam bij ons (manege hitland)we kwamen er al snel achter dat hij niet veel gewend was en al een lange tijd niks had gedaan qua beweging enz. hij was dus ook niet echt geschikt voor de manege lessen, ging steeds vaker staken en kon op een gegeven moment alleen nog maar door 2 vaste personen gereden worden.. waarvan dus onder andere ik...teveel afwisseling qua mensen en hij was niet te rijden.. we kwamen erachter dat zijn spieren heel zwak waren en dat hij dus erge spierpijn had.. na lange tijd opbouw geprobeerd lukte het niet om hem in de lessen te laten meelopen en is hij naar __//**handelsstal wetland horses**//__ gegaan, (dec, 2007)
hier ging het al snel nog slechter met hem; zuur op stal en hij begon zelfs te weven.. hij is uiteindelijk naar een 'kennis' gegaan in __//**zevenhuizen **//__en schijnt dat het nu goed met hem gaat. maar ik zou een adres krijgen en een nummer maar dit word telkens gezegd maar ik krijg het niet. ik zou gewoon heel graag willen
weten hoe het met hem gaat en waar die staat want ik wil hem heel graag zien.
meer foto's volgen nog ken jij dit paard en/of weet je waar die staat?
laat t mij dan aub weten
http://an-g-ie.hyves.nl/album/32165895/ ... W8X0KK84SW
Verder was het echt (toen die nog bij ons was) een scheet van een paard qua omgang... het was een echte kroelerd die wel van aandacht hield..
T was ook helemaal mijn paardje, ik kon alles met hem doen.. totdat hij weer in de lessen ging lopen en zijn spieren weer gingen zeuren..
ik heb er zelfs nog heel goed over na gedacht om hem te kopen.. maar aangezien ik 22 ben en al 2 paarden heb, word dat allemaal erg lastig..
ik hoop dat iemand weet waar hij is!
alvast heel erg bedankt!
x angela