Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
IloveCoppa schreef:Dat vind ik echt nergens op slaanNu is mijn vraag zou ik hem röntgenlogisch laten keuren? Het is namelijk zo dat als hij dan goed uit de keuring komt de eigenaar er ook meer geld voor wilt hebben, hij is dan namelijk ook veel meer geld waard..
IloveCoppa schreef:ja maar het was ook niet van te voren afgesproken .. dus ik begrijp ook wel dat zij zo reageerd
heb de verkopende partij het afgelopen weekende medegedeeld en zij zegt prima: we delen de kosten dan wel van de keuring!willeke_nijs schreef:ik ga mee met het voorgaande, wat betreft de keuring bij aankoop... Wil de eigenaar het paard verkopen met eventueel röntgenkeuring moet die eerst het paard laten keuren en aan de hand van de uitslag de prijs bepalen...
Indien jij de keuring betaalt moet het bedrag op voorhand afgesproken zijn...
Wat betreft keuring bij aankoop, ik het een paard met dezelfde waarde, enkel klinisch laten keuren omdat ik dezelfde doelen voor ogen heb als jij. Gewoon recreatief rijden en hier en daar een wedstrijdje. Ik heb het paard ook van de fokker en de prijs was op voorhand afgesproken. Ik heb het paard niet bij aankoop laten keuren, maar wel toen 'k haar liet verzekeren. Voor een waarde tot 5000 euro moest alleen een klinische keuring, geen röngenlogische keuring.
Ik kende haar wel al van veulen af en heb haar zien opgroeien. Ik ken ook beide ouders en daardoor kon ik dat risico ook nemen.
Jij moet doen waar jij je goed bij voelt, maar laat je vooral niet in het zak zetten!
jij kan niet in je paard kijken! Maargoed iedereen bepaald dat zelf natuurlijk
IloveCoppa schreef:ja ik begrijp je maar dat paard ligt bij die mevrouw in het hart het is haar eerste eigengefokte veulen en als ze hem aan mij verkoopt ziet ze hem nog vaak ze zegt ook ik kan hem ook zelf laten keuren en hem dan voor €10.000 verkopen ..
IloveCoppa schreef:okee dankjewel allemaal
IloveCoppa schreef:Het is gelukt volgende week odnderdag gaan we naar d ekliniek wordt en wordt hij rontegenlogisch en klinisch gekeurd en hopelijk goedgekeurd !
die 'van mij' wordt morgen gekeurd! IloveCoppa schreef:Het is gelukt volgende week odnderdag gaan we naar d ekliniek wordt en wordt hij rontegenlogisch en klinisch gekeurd en hopelijk goedgekeurd !
wat erg