Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

StillAngel schreef:De buitenkant doe ik plakband op en dan maar harsen xP En de binnenkant gewoon klein stofzuigertje kopen en dan schoonmaken en met klein beetje nat water erin(op een doekje dan)

, dus mijn cap ruikt ook niet helemaal fris meer... Rody01 schreef:StillAngel schreef:De buitenkant doe ik plakband op en dan maar harsen xP En de binnenkant gewoon klein stofzuigertje kopen en dan schoonmaken en met klein beetje nat water erin(op een doekje dan)
Wow!
Een beetje nat water
Nee grapje! :p
Ik maak de buitenkant met een baby doekje soms daarna met plakband.
Binnenkant is altijd wel schoon.
Fake schreef:Ik weet wel dat er in de ruiterzaak ook speciale sprays zijn voor je cap, maar daar heb ik geen ervaring mee.
sammie18 schreef:Gebruik overigens niet iets in de trant van fibreze, weet niet eens of dit nog verkrijgbaar is, maar daar kan je huiduitslag van krijgen
en ben bang dat ik daar uitslag van ga krijgen. 
(in een kussen sloop)
Mirjam79 schreef:Zelf zweet ik altijd verschrikkelijk, dus mijn cap ruikt ook niet helemaal fris meer...
gaat zo lekker plakken. 
alleen het fluweel met een borsteltje. tijd om mijn cap ook eens schoon te maken