Sponsornaam voor paard's naam

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Elisa2

Sponsornaam voor paard's naam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-08 09:42

Wie heeft hier ervaring mee? Kan ik gewoon m'n startkaarten naar de knhs sturen en vragen of ze dat veranderen op de startkaarten en coupons?

Nibbit

Re: Sponsornaam voor paard's naam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 09:43

Ja dat kun je gewoon vragen. Maar kost wel geld Ja

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 09:44

Je kunt ze hiervoor even bellen.. let wel dat dit een duur geintje is Knipoog

Equimotion

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 09:45

Ach ja, duur... het is een naamsverandering, en uit mijn hoofd roep ik dat dat E125,- kost bij een paard. Of dat precies klopt kun je opzoeken op de KNHS site.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-08 09:48

Oke bedankt,ja het is niet voor mijn kosten.Ik denk dat ook beter de sponsor het kan regelen dan.

Vladie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 09:39

Als je het paard een andere sportnaam wilt geven dan zijn stamboek naam, dan kost dat helemaal niet zoveel. Ik heb bij mijn paard ook zijn sportnaam anders gedaan en uit mn hoofd heeft me dat niet zo heel veel gekost.
Als je zijn stamboeknaam wilt veranderen dan kost het wel heel wat en moet je ook met dezelfde letter als waarmee het nu begint.

S6 ermee

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 09:55

Vladie schreef:
Als je het paard een andere sportnaam wilt geven dan zijn stamboek naam, dan kost dat helemaal niet zoveel. Ik heb bij mijn paard ook zijn sportnaam anders gedaan en uit mn hoofd heeft me dat niet zo heel veel gekost.
Als je zijn stamboeknaam wilt veranderen dan kost het wel heel wat en moet je ook met dezelfde letter als waarmee het nu begint.

S6 ermee

Klopt, het kost geloof ik zelfs niks extra's als je bij het aanvragen van de startkaart een andere naam dan de stamboeknaam gebruikt .

Maar wil je de sportnaam na aanvraag van startkaart veranderen, dan kost het wel geld .

aalblas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 13:52

Je kunt bij het aanvragen van een startkaar een andere naam voor je paard/pony opgeven dan de stamboeknaam. Dit kost volgens mij niets extra. Maar als het commercieel is, dus de naam van je sponsor voor de naam van je paard, dan gaat dan geloof ik wel aardig wat extra geld kosten. Maar dat betaalt je sponsor als ik het goed gelezen heb.