nu zegt degene van wie hij is dat hij vaker van dit soort periodes heeft,
maar ik vind wat er nu is gebeurd toch te gek worden.
Citaat:Korte samenvatting:
Dit is er eergister gebeurd:
Hij is in totaal drie keer naar de wei 'ontsnapt' terwijl ik met hem bezig was, één keer is hij daarbij door het elektrische draad gesprongen.
Elke keer heb ik hem naar zijn stal moeten terugdrijven om hem opnieuw te vangen,
dat moet tegenwoordig ook altijd als ik gewoon wil beginnen, terwijl hij hiervoor zich heel makkelijk uit de wei liet halen.
Hij wil dus niet meer naar mij (of anderen) toe komen, of me zelfs maar hem laten benaderen en schrikt zelfs als ik een iets grotere stap zet.
In ieder geval, uit eindelijk heb ik 'm gewoon terug in de wei gezet, want ik vond dat ik m genoeg had lastiggevallen.
Ik denk dus dat hij me gewoon eng vind, maar niet alleen mij, ook andere mensen en eigenlijk zo ongeveer álles.
Van die andere dingen vind ik het niet zo erg, want als het inderdaad gewoon een 'periode' is, gaat het wel weer over,
maar dat hij mij niet meer vertrouwt vind ik niet fijn en daar wil ik dus ook wat aan doen.
Iemand tips of ideeën met dingen die ik kan doen om hem mij weer te laten vertrouwen?
Ik vind dat op het moment namelijk even belangrijker dan rijden e.d.