Ik heb vorig jaar via een dealer een 300 grams waterdichte deken gekocht, de Prestige. Deze deken was binnen 1 maand kapot! Beide gespen aan de voorkant waren er separaat van elkaar afgescheurd...
Ik heb geklaagd bij de dealer en kreeg toen een andere (alle lof voor de dealer! die mij ook nog een duurdere deken gaf in retour zonder bijbetalen). Ik kreeg de Regendeken Stretch Premium.
Deze heeft Nick nu sinds een kleine 2 weken op en deze week heeft het echt flink geregend. Deze deken beweert volledig waterdicht te zijn... Helaas trek ik elke dag mijn pony zeiknat onder die deken vandaan. Heb geklaagd bij Nika en zou gister al teruggebeld worden, niet gebeurd. Vanochtend weer gebeld, nee ik word absoluut vandaag teruggebeld..
nog steeds niets gehoord. Ik om kwart over 6 weer gebeld, nee, nog niet besproken. Maar je word vandaag (!) op een christelijk tijdstip teruggebeld. Het is nu 21 uur en ik heb nog niets gehoord!!!!!Kortom, ik ben even benieuwd naar andere ervaringen met deze dekens en mensen die achter Nika zitten.
Een ding is voor mij iig zeker, voor mijn pony NOOOOOOOOOOIT meer een Nika deken!