[PG] Palladio -> Tristan -> Modet te Larense Manege +/- 2000

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Xyris

[PG] Palladio -> Tristan -> Modet te Larense Manege +/- 2000

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-08 00:36

Hallo!

Ik ben op zoek naar een aantal paarden die op de manege Laren staan/stonden.
Het gaat om de volgende 3 paarden:

Tristan -> Haflinger ruin, typische beetje grijsbruine kleur, ik heb serious geen flauw idee hoe oud die is, maar hij was toen al niet een van de jongsten.
Palladio -> zoon van Marlies, Marlies was een vosmerrie die ook op de larense staat/stond, Palladio is een zwartbruine ruin van nu zo rond de 12 jaar, hij is rond 2000 ingereden op de Larense manege.
Modet -> Bruine merrie (geloof ik?), erg groot van wat ik me herinner, is toen de manege overgenomen werd verkocht, vermoedelijk omdat ze/hij (?) niet echt makkelijk was in de lessen, springen was ie dol op, maar verder niet bepaald makkelijk (bokken etc) ik denk dat het een KWPN was. Geen flauw idee van de leeftijd, maar ik kreeg dat paard toegewezen voor mijn ruiterbewijs op de dag van het examen omdat het andere paard niet bereden kon worden.

Parkietjee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 18:29

De enige uit jou lijstje die ik ken is Palladio, met hem gaan het nog erg goed en hij rijd zelfs mee in het dressuurteam, hij rijdt nu rond de M of zo, dus wel hoog.
De moeder van Palladio is verkocht, ik weet niet waarom.