[PG] Cocktail vosm.,Ricolien br Flemmingm. , dbr Metallm. De

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mindfields

[PG] Cocktail vosm.,Ricolien br Flemmingm. , dbr Metallm. De

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-08 20:29

Een paar jaar geleden werkte ik op een stal in Steenwijk waar ik paarden reed.

Daar stonden toen drie merries van 1 eigenaar uit Den Haag.

1 daarvan was toen 4 jaar oud, een vosmerrie Cocktail (x Formateur???) heel gevoelige merrie die al eens zadelmak geprobeerd te maken was bij iemand anders maar daarbij steigerde ze heel erg. jaar daarop kwam ze bij ons, bij ons heeft ze nooit een stap verkeerd gezet en was superbraaf.

Dan een 3 jarige Metall merrie. Naam: Rilita. Zeer fijn koppie, onwijs lieve merrie maar heel sensibel. Vooral rondom haar hoofd heel erg gevoelig en schrikkerig toen. Kon belachelijk goed springen maar ook bijzonder goed bewegen. Super galop. Was een klein paardje met een heel mooi halsje en dus een bijna arabisch uitziend hoofdje. Ik heb met haar de IBOP gedaan toen.

En een toen 3 jarige Flemming merrie. Naam: Ricolien Heel vlug, heet, groot en goed bewegen. Bruin met piepklein stipje op dr voorhoofd als ik het me goed herinner.

Ik ben heel benieuwd hoe het met deze paarden gaat.

De eigenaar was geloof ik een Jan uit Den Haag of Amstelveen. Hij had toen ook een TCN Partout ruin die ik ook gereden heb en op concours gestart heb, die is later verkocht naar de fam. Zegwaard.

Ik denk dat dit alles ongeveer 8-9 jaar geleden is.