omdat mijn laarsen me echt vreselijk zeer doen..Ik heb ze nu denk ik een half jaartje en rijd sinds 3 weken eigenlijk bijna elke dag ermee en ook heb ik ze vaak aan op stal(als ik de bak uitmest en met poetsen enzo) en vanmiddag hield ik het niet meer van de pijn. Ik had een mega blaar op m'n hak van de rits blaren op mijn tenen en ik kon mijn hak bijna niet aanraken hij was vuurrood.
Iemand een oplossing of hetzelfde probleem??????
Is de enigste manier andere laarsen of zijn er andere oplossingen????

Ik had geen blaren maar blauwe plekken rond m'n enkels, kuiten en in m'n knieholtes. In m'n knieholtes zaten zelfs bloeduitstortingen. Toch maar een tijdje aangekeken maar na een paar maanden had ik het echt gehad, ze waren al wel wat gezakt maar ik kon ook bijna niet met die laarzen m'n paard op en af klimmen. Ze bleven ook ontzettend knellen om m'n kuiten. Heb ze toen op laten rekken maar had niets geholpen. Later er een stuk aan de boven/achterkant uit laten halen en nog maar eens op laten rekken. Doordat stuk er uit te hebben laten halen kon ik eindelijk normaal met die dingen lopen, zitten etc. Wat was dat een verbetering zeg! Helaas bleef het knellen rondom de kuiten en heb toen, op advies van een kennis, een rits aan de achterkant van de laars in laten zetten. Zo kon er gelijk wat met de ruimte rondom m'n kuit gesmokkelt worden en het heeft geholpen want ze zaten eindelijk goed!