Maarsseveense plassen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

EmMetjes

Maarsseveense plassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-08 17:06

westernChik

Re: Maarsseveense plassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 17:24

er zijn er 2 maar je kan via hier door naar het noorder park en daar kun je heel leuk rijden met hele lange paden er tussen

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 17:34

Als je de trailer ervoor pakt, zou ik hier niet naar toe gaan. Te klein!

tallou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 19:54

westernChik schreef:
er zijn er 2 maar je kan via hier door naar het noorder park en daar kun je heel leuk rijden met hele lange paden er tussen

ik zou dan willen weten waar je vanaf de maarseveense plassen naar het noorderpark gaat, ik rij altijd in het noorderpark en ik wil graag een keer naar de maarseveense plassen

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 19:57

Zo klein daar...ik zou er niet speciaal met de trailer naar toe gaan.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 22:19

tallou schreef:
westernChik schreef:

ik zou dan willen weten waar je vanaf de maarseveense plassen naar het noorderpark gaat, ik rij altijd in het noorderpark en ik wil graag een keer naar de maarseveense plassen

Dat is heel eenvoudig:
De Noorduitgang nemen op de Huydecopperweg en de Westbroekse binnen weg nemen. Maar dan kun je niet legaal de plas in. Zelf neem ik wel de ingang bij het kantoor van SBB. Er zijn ook mensen die de hoofdingang nemen en dan de bruggen overgaan. Dat doe ik niet.

Veiliger en legaal is de ingang via de Gageldijk. Je neemt de uitgang van het Noorderpark bij de Gageldijk/fort en gaat naar de Gageldijk. Daar staat zelfs een bordje met ruiterpad. Dan kom je halverwege bij de fietsingang van de plas en kun je erin. ;)

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 22:22

Het is niet echt bijzonder hoor bij de plassen, je bent er met een half uurtje doordraven al heen, én weer , want een hele ronde mag officieel ook nog eens niet...