Waar zal ik dan op moeten letten? En zijn deze twee plekken een betje mooi om te rijden? Vroeger wel eens in Noordwijkerhout een paard gehuurd met de manege, kan me herrinneren dat je ook veel bos en duin hebt, wat natuurlijk ook erg leuk is. Is Meijendel ook een beetje leuk te rijden?
En is het misschien een idee om eerst een keer gewoon aan de hand te wandelen daar, of gelijk hopsa , erop en gaan met die banaan?
Hoe zit at eigenlijk met de fietspaden? Lopen de ruiterpaden vrijwel de hele tijd vlak langs fietspaden? Aangezien ik dan waarschijnlijk afgehankelijk ben van mijn vader op een fiets, aangezien wij geen door gewinterde strandpaarden en vriendinnen hebben.
Bij deze dan ook gelijk een vraag: WIE gaat er wel vaker naar het strand met zijn/haar paard, woont er vlakbij en/of is gewoon heel ervaren met de routes en heeft een doorgewintert strandpaard? Mij lijkt het nameijk verstandig om niet in mijn uppie dit avondtuur aan te gaan, dus als er iemand is die mij en mijn 5 jarige merrie wilt rondleiden op een van deze stranden en de duinen, dan zou ik dat heel gezellig vinden