Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

cp112 schreef:ik moet zeggen dat ik in de auto minder gevaarlijk vind als in de auto, in de auto kan hij overigens ook vast. plus dat we dan een paar balen stro erbij leggen dat hij gewoon goed vaststaat. dit kan in de trailer niet want dan gaan de balen schuiven, platte pony dus
JoyCiej007 schreef:Behalve dat het hier in Nederland gewoon niet mág, vraag ik mij echt af of deze vraag serieus is bedoeld. Men maakt er idd wel eens geintjes over. Maar kan me niet voorstellen dat iemand eigenlijk zo *dom* is om dit als serieus vervoersmiddel te gebruiken...... Waar zit in godsnaam dan je verstand?
Liezel1 schreef:Een grote nerveuze hond in de auto is ook zoiets... Daar zijn tuigjes voor te krijgen die je gewoon vast kunt zetten aan je gordels. Comfortabel is het niet, maar ooit wel eens gezein wat er gebeurd met voorwerpen die niet vast zitten in een auto bij een brute remmanoevre of een ongeluk?
Die vliegen als kanonskogels door de ramen....
cp112 schreef:Liezel1 schreef:Een grote nerveuze hond in de auto is ook zoiets... Daar zijn tuigjes voor te krijgen die je gewoon vast kunt zetten aan je gordels. Comfortabel is het niet, maar ooit wel eens gezein wat er gebeurd met voorwerpen die niet vast zitten in een auto bij een brute remmanoevre of een ongeluk?
Die vliegen als kanonskogels door de ramen....
Heb je mijn 1e post wel gelezen? het is een afgesloten cabine. beest achterin kan dus geen kant op. ook niet met de kop door de ramen.
Het kan makkelijk, maar het risico op aanhouding en de gevolgen daarvan zijn erg hoog 
cp112 schreef:JoyCiej007 schreef:Behalve dat het hier in Nederland gewoon niet mág, vraag ik mij echt af of deze vraag serieus is bedoeld. Men maakt er idd wel eens geintjes over. Maar kan me niet voorstellen dat iemand eigenlijk zo *dom* is om dit als serieus vervoersmiddel te gebruiken...... Waar zit in godsnaam dan je verstand?
Je kan beter vragen waar het verstand zit van mensen die een veulentje van amper 4 maand bij de moeder wegtrekken omdat hij persé weg moet.
Ik probeer simpelweg het beste te doen voor een sneu veulentje. en ik vind zo'n klein dingkie in een 2 paards trailer gewoon eng. als er wat gebeurd kan je het niet zien.