Scheur in broek van merk Kentucky

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

principal

Scheur in broek van merk Kentucky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-08 13:22

Wie heeft dit ook gehad, of met ander merk. Precies een gat iets onder de rits, ja viel me op na wassen, dus gelijk gemaakt, wel lastige plek, omdat je rijden en bewegen, kans heb dat die weer openschiet.

Baal wel want heb broek nog geen half jaar, vroeger had ik merk Horka, daar nooit wat mee gehad.

Wie nog meer, snel kapotgaande rijbroek, en welk merk zou beter zijn?

Glossi

Re: Scheur in broek van merk Kentucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 15:47

Ik denk dat je gewoon domme pech hebt. Kentucky staat niet echt bekent om een slecht merk.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 18:03

Terug naar winkel gaan en op laten sturen naar kentucky. Grote kans dat je een nieuwe krijgt. Kentucky geeft wat dat betreft goede service en na een half jaar mag dat nog niet gebeuren. Al ze het niet goed kunnen repareren heb je gewoon recht op een neiuwe.

Krissie0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 18:08

ik lees dat je een scheur precies onder de rits hebt. Dat komt doordat je de broek niet genoeg optrekt als je gaat zitten, je kruis hangt dan te laag... /De ene stof rekt meer mee dan de andere. Dan moet je terug gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt en de meeste winkels nemen hem terug en dan krijg je een nieuwe.