Goedkopere cap bij hyporama?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LadyElmira

Goedkopere cap bij hyporama?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-08 08:03

Zijn die er? Ik ga mijn paard eerder verhuizen dan ik dacht en ga dan ook beginnen met rijden. Mijn cap was ik al kwijt geen idee waar hij is gebleven dus ik moet een nieuwe. Nu weet ik wel dat ze met tentenkamp een cap hebben maar ik wil het liefst volgende week weekend beginnen met rijden, dus dan moet ik er nu een hebben. Wie weet er een goeie goedkopere cap bij hyporama? Prijs van 20 tot zeg 30 euro.

Of weet er iemand hoe je je maat opmeet? Dan kan ik eventueel via internet tweedehands bestellen.

s6801881

Re: Goedkopere cap bij hyporama?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 08:05

Maat opnemen is een meetlint rond je hoofd doe op de plek waar de cap moet komen. De maat in CM is je maat voor je cap.

Maar ik wee niet of het wel verstandig is om op een cap te besparen. Het is natuurlijk wel je eigen keuze.

Er zijn ook wel hele leuke starters (verstelbare) caps te krijgen, ook in leuke kleurtjes. Die zijn rond de 25 euro.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 08:06

Vast niet.. sowiso zijn alle caps duurder bij hyporama, dus je kunt beter even naar starho bellen.

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-08 08:09

Ik weet de starho helemaal niet te vinden haha, daarom dacht ik ik rij ff langs hypo. Overigens is besparen op een cap helemaal niet zo erg meer hoor, tegenwoordig mogen ze geen onveilige caps verkopen en die van mij was toen der tijd 70 euro en nu ook 20. Kan hem alleen nergens meer vinden. Maar zal eens gaan meten dan, en anders ga ik gewoon ff langs.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 08:10

Mijn HH cap is één van de goedkoopste, en die was bij hyporama iets van 68 euro, en bij starho 54 euro. Dat scheelt dus wel.

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-08 08:11

Dat scheelt inderdaad een hoop. Ik denk dat ik maar ga bestellen ergens via internet.

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 08:12

volgens mij (was er laats nog)
was de goedkoopste 50 euro. (als ik goed heb gekeken Lachen )
dat was zo'n gladde cap

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 14:51

Decathlon verkoopt ook caps. Misschien ligt er een Decathlon bij je in de buurt?

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 15:53

Ik zou eerlijk gezegt geen cap via internet bestellen. Je kunt aan de buitenkant niet zien of de cap geschikt voor een ovaal vormig hoofd is of voor een rond hoofd. De pasform moet ook goed zijn. Bovendien kan het nog wel eens zo zijn dat de ene cap wat kleiner uit valt dan de ander. Kan je dus aanraden om naar een winkel te gaan en daar cappen te passen en zien welke het best bij jou past.