Buitenrijden omgeving Eijsden/Maastricht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Evanne

Buitenrijden omgeving Eijsden/Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-08 19:43

Ik heb een bijrijdpaard staan in Gronsveld(omg Eijsden/Maastricht). Ik weet dat er daar mooie bossen zijn, maar ken maar een paar wegen, die ik ondertussen al zo vaak heb gereden, dat ik wel weer eens toe ben aan iets nieuws. Ik durf niet zomaar 'n kant op te gaan en vanalles uit te proberen, vooral aangezien het paard niet altijd makkelijk is met weer omdraaien als het pad niet gangbaar is bijv.(ben wel vaker alleen) En meestal als een vriendin meekomt, hebben we maar weinig tijd, dus is het fijn als we de weg al weten.

Weet er iemand nog leuke routes in die omgeving?

Suomi

Re: Buitenrijden omgeving Eijsden/Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 20:49

Zelf zijn we een paar maanden geleden ook verhuisd naar een omgeving waar we niet bekend zijn. Ik heb een wandel/fietskaart gekocht waar ook ruiterroutes opstaan en allemaal veldwegen zodat ik zelf een route kan plannen.
Bovendien ga ik met stalgenootjes buitenritten maken waardoor ik de omgeving ook leer kennen. Nu begin ik de weg in het bos wel redelijk goed te kennen. Haha!

_Evanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-08 20:54

Waar kan je zo'n wandel/fietskaart krijgen?
En stalgenootjes, tja, die heb ik niet, hij staat ibj een particulier Tong uitsteken

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 21:11

Kun je gewoon bij het VVV kopen. Ik heb er een van zuid-limburg. Staan alle ruiterpaden op en alle veldwegen en wandelpaden en die zijn 9 van de 10 keer ook goed te paard te doen!