Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Upgrade1 schreef:Van H tot F uitgestrekt en op F de wissel (daar moet je paard dan ook weer verzameld zijn). In de uitgestrekte galop op de diagonaal wisselen lijkt me zeer onwaarschijnlijk. succes
Upgrade1 schreef:Van H tot F uitgestrekt en op F de wissel (daar moet je paard dan ook weer verzameld zijn). In de uitgestrekte galop op de diagonaal wisselen lijkt me zeer onwaarschijnlijk. succes
) 
talented schreef:Ik rij inderdaad gewoon tot F, twee meter voor F vang ik hem op, verzamel hem en spring precies op F een wissel (althans, dat is elke keer de bedoeling)
Miriam schreef:Bij F met een nog rechtgesteld paard. Dus in de allerlaatste galopsprong voor je de hoefslag raakt en omstelt.
LiSSy schreef:Miriam schreef:Bij F met een nog rechtgesteld paard. Dus in de allerlaatste galopsprong voor je de hoefslag raakt en omstelt.
met andere woorden: nog op de diagonaal
talented schreef:Upgrade1 schreef:Van H tot F uitgestrekt en op F de wissel (daar moet je paard dan ook weer verzameld zijn). In de uitgestrekte galop op de diagonaal wisselen lijkt me zeer onwaarschijnlijk. succes
Wordt in het zz licht ook gevraagd hoor, dus zo heel onwaarschijnlijk is dat toch niet?
Ik rij inderdaad gewoon tot F, twee meter voor F vang ik hem op, verzamel hem en spring precies op F een wissel (althans, dat is elke keer de bedoeling)