Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LMsWinnetou schreef:OK, ik heb ff een vraagje. Kan je ook al aan die kampioenschappen meedoen als je nog in de B zit?
Er is ook een B-rubriek, alleen daar is geen landelijk kampioenschap voor dus je mag niet door naar Ermelo
Ben net L gestart en heb (nog) niets te zoeken op een kampioenschap tussen de profs
Ik moet de 16de ook werken, maar de 15de kom ik supporteren
gomir schreef:In Noord-Holland hoef je geen selectie te rijden en mag je meteen starten in Wormerveer New-forestEr is ook een B-rubriek, alleen daar is geen landelijk kampioenschap voor dus je mag niet door naar Ermelo
![]()
Mijn zusje doet de 15de in Wormerveer mee in het Z-D![]()
Ik sla hem zelf maar over...Ben net L gestart en heb (nog) niets te zoeken op een kampioenschap tussen de profs
gomir schreef:In Noord-Holland hoef je geen selectie te rijden en mag je meteen starten in Wormerveer New-forestEr is ook een B-rubriek, alleen daar is geen landelijk kampioenschap voor dus je mag niet door naar Ermelo
![]()
Mijn exuses! Dat wist ik helemaal niet
Raar dat dat dan alleen in Noord-Holland is.. (of in meerdere..?) reddytobias"]
[quote="gomir schreef:In Noord-Holland hoef je geen selectie te rijden en mag je meteen starten in Wormerveer New-forestEr is ook een B-rubriek, alleen daar is geen landelijk kampioenschap voor dus je mag niet door naar Ermelo
![]()
Mijn zusje doet de 15de in Wormerveer mee in het Z-D![]()
Ik sla hem zelf maar over...Ben net L gestart en heb (nog) niets te zoeken op een kampioenschap tussen de profs

), maar start volgens mij nog M. Ze denkt dat ze dan meer kans maakt namelijk 
)
Na de kampioenschappen is het wel even genoeg en start ze Goldie bij RAP L-hc en de onderlinge ook in het L. Het pony-tje wordt wat tam en het moet wel leuk blijven...Ze moet er behoorlijk aan springen nu en even een stapje terug kan nooit kwaad
Even een paar keer makkelijk parcours rijden is voor ruiter en paard best fijn! Dan pakken we haar het groenseizoen wel weer op, dan loopt ze ook veel fijner...
(en dan wordt het einde van het seizoen kiezen wat er weg gaat...
)
.. kwas in kringkampieon in het M
..