regenjas

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

suus_romy

regenjas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 19:25

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een ongevoerde regenjas. Wel echt een paardenjas het liefst. (tenzij die goed is natuurlijk) Die gewoon ademend, waterdicht en winddicht is. Ik heb er ongeveer 70,- euro voor over.
Heb al in paar paardenwinkels gekeken, alleen de meeste jassen waren toch vaak een beetje gewatteerd. Lachen

Heb wel al een oogje op een Mountains Horse regenjas, maar nog niet gezien in de winkel. Heeft iemand misschien nog andere suggesties. Lachen?

Alvast bedankt!

Cyruss_

Re: regenjas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 21:24

ik heb ooit voor het 'Nederlandse natte weer' een waxjas gekocht. omdat ik 6 dagen in de week moest rijden, weer of geen weer. zown jas is echt wind en waterdicht. ik kon er een stuk uitritsen en als bodywarmer gebruiken of mn dunnere jas dan gebruiken erg handig dus in de zomer en winter.

amsterdam_30

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 11:59

Goede tip die waxjas.. ooit ook 1 gehad maar is lang geleden. Kan ze alleen bijna nergens vinden? bestaan ze nog overal wel? Die waarvan je de voering eruit kunt ritsen zijn handiger denk ik ja. Die van mij was altijd bloed-heet Haha! .

suus_romy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-08 16:00

Bedankt. Lachen Ik heb er vandaag een gekocht. Toch maar weer een mountainshorse jas. Heb nog wel naar wax jas gezocht. Kon ze alleen niet vinden. Lachen