[PG] Stormy haflinger x welsh gezocht!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

saskiamax

[PG] Stormy haflinger x welsh gezocht!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 18:27

heej ik zoke mijn oude pony stormy. wij hebben hem gekocht toen hij 4 was bij jan dolfing. op den duur kreeg hij zijn kuren en werd ik er telkens afgegooid en een meisje die m was werd er ook telkens afgegooid dus daarom moesten wij hem verkopen omdat et gewoon helemaal niet meer leuk was om op hem te rijden. hij is verkocht aan een ong stel dat toen in ter apel woonde maar naar duitsland ging verhuizen. die mensen kochten hem als gezelschapspony en hij kon de heletijd dus lekker in het land/ in de bak blijven staan (wat hij het liefste dee) en af en toe zou hun neefje komen om hem te poetsen of te longeren ofzo.

ik had het e-mail adres van die mensen maar die is kwijt en ik zou nog graag weten hoe het met hem is, of een foto zien...

Wie kent deze pony of weet waar hij nu is?

Afbeelding

Afbeelding

BarbaLala

Re: [PG] Stormy haflinger x welsh gezocht!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 11:50

Er stond een gelijke kruising, genaamd Rocky op marktplaats, bij arnhem, moet je maar even kijken of die er nog op staat.

saskiamax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-09 21:30

weet niemand nog wat?

hierbij een schopje :D

saskiamax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 12:28

nog niemand?????

ik ben echt dringend opzoek naar hem!!!!!!

passsoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 13:28

Hee!

Ik herken hem.
kan het kloppen dat stormy naar schoonebeek is gegaan ,.
ik heb haar nog een tijdje verzorgd. maarr is weggegaan omdat ik te groot ben .
Ergens bij mijn opa op de computer heb ik heeeeeeeeeel misschien nog een foto .

Groetjes.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 10:46

het is toch een ruin geen merrie pasoa
zijn er nog ontwikkelingen in deze zaak?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 22:54

ik weet dat er een stormy op de eekwal staat.... hoe oud is hij nu?

MissEss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 20:26

Takki_muis, rij je ook op de eekwal?

Ik had ook een pony Stormy, ook een haflinger xWelsh, maar is volgens mij niet de zelfde, ik heb storm toen ik 7 was gekregen, (ben nu bijna 14) en heb haar dik 6 jaar gehad, maar was nu te groot voor haar en moest haar dus verkopen, ze stond al op de eekwal maar is nu ook verkocht aan de eekwal, zodat ik haar nog steeds kan zien :D

groetjes

MissEss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 21:24

Hee,, hier een foto van Stormy afgelopen zomer..
weet niet of het haar wel is. ik heb haar zelf stormy genoemd, ze heette waarschijnlijk iets van Sonja ofzo...

maar de foto:

Afbeelding

Miss heb je er wat aan? als je meer foto's wilt, mail maar of stuur maar een berichtje, heb duizenden foto's van haar :D

Groetjes Esther!!

saskiamax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-09 21:52

de stormy van mij was een ruin dus dat zou hem niet kunnen zijn esther.
jammer.. :(

dus nog even voor de duidelijkheid het is een RUIN :D
Laatst bijgewerkt door saskiamax op 09-08-09 21:59, in het totaal 1 keer bewerkt

saskiamax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-09 21:57

takkie_muis schreef:

hij zou nu ongeveer 13 jaar moeten zijn maar dat weet ik niet helemaal zeker.

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 21:59

hee sas ik zat je topic ff mee te lezen ;) jammer dat je stormy nog steeds niet weer gevonden hebt! Ook niks van brennie gehoord? Misschien ff een duitse site proberen? En op de zuidlaarder markt je ogen open houden..of ga je niet dit jaar? Die pony op de foto van miss es is hem idd niet..jammer, ben ook wel benieuwd hoe het met hem gaat. Ik zal me ogen en oren ook voor je open houden! :)

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 22:02

saskiamax schreef:
takkie_muis schreef:

Ja dat klopt wel, hij was 5 toen je hem kreeg, ik weet nog dat we hem voor t eerst zagen in die ponykamp les en hij niet eens een naam had ;( dat is nu idd 8 jr geleden! Time flies!

saskiamax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-09 22:37

Maydine schreef:
saskiamax schreef:

Ja dat klopt wel, hij was 5 toen je hem kreeg, ik weet nog dat we hem voor t eerst zagen in die ponykamp les en hij niet eens een naam had ;( dat is nu idd 8 jr geleden! Time flies![/quote]

hij was volgens mij 4 hahaah xd
maar dat jij nog weet dat dat 8 jaar geleden is :O ik weet niet eens meer wanneer ze allemaal zijn verkocht (pinda, stormy en maaike)
:P

MissEss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 10:06

Idd jammer, want verderk klopt echt alles, alleen is die van mij een merrie:P

veel succ6 nog met zoeken ;)

Groetjes

maryleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 13:19

hoii

ik heb ook mijn pony bij jan dolfing gekocht en hetzelfde probleem als jouw. elke keer er wordem afgegooid enzo. binnenort komt hij te koop te staan. voor deze pony had ik ook een hafxwelsh alleen is het niet de pony die jij bedoelt, sorry. succes met je zoektocht!!

MissEss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 16:48

Heb je nog wat duidelijkere foto's?
(misschien voor andere mensen wat duidelijker, en ik zal ook nog opletten als ik die naam + kruising voor bij zie komen, maar daar let ik eigenlijk altijd onbewust op:P)

NOg succes :D

saskiamax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 14:41

hoii,

ik heb geen duidelijkere foto's
ik kan nog kijken of ik een duidelijkere fot heb dat ik daar een foto van maak zeg maar :P (scan doet het niet meer :( )

notterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 15:21

heb je zijn paspoortnummer/chipnummer?

als je het hier dan effe opzet vind ik hem zo

Stormires

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:21

Hoi Saskia,

In 2006 hebben wij de pony Stormy van jullie gekocht. Als ik nu jouw verhaal lees, dan heeft jouw moeder ons toen niet alles verteld over het gedrag van Stormy. Het is absoluut waar, dat wij een gezelschapspony zochten voor onze merrie. En dat ons neefje zo nu en dan op hem zou rijden. Maar als snel bleek, dat het rijden, zelfs het longeren, helemaal niet ging. Stormy werd er erg nerveus van, op den duur zelfs heel angstig. Met naar het land brengen had Stormy zoveel spanning, dat hij zich losrukte. Soms leidde dit tot hele gevaarlijke situaties, bijvoorbeeld dat hij vluchtte en de openbare weg oprende.
Omdat dit beeld niet klopte met wat je moeder ons verteld had, heb ik al snel telefonisch contact met haar gezocht, en haar meerdere keren aan de telefoon gesproken. Ik vond het heel vervelend, omdat ik merkte dat Stormy alleen maar banger werd, en zich steeds meer in zichzelf terug trok. En dat is iets dat je een dier niet gunt.
In overleg met de dierarts zijn we op zoek gegaan naar verschillende oplossingen, bijvoorbeeld dat Stormy bij een kudde kon lopen in een natuurgebied van Staatsbosbeheer. Na enkele maanden overleggen kwamen we helaas tot de conclusie dat we Stormy moesten laten inslapen.
Ik vind het heel vervelend je dit op deze manier te moeten mededelen. Graag had ik je, ook destijds, nog persoonlijk gesproken. Maar je moeder had aangegeven niet meer mee te kunnen denken over oplossingen voor Stormy. En het kwam er op neer, dat het ons probleem was.
Natuurlijk heb ik nog hele mooie foto's van Stormy, en ik heb hem zelfs nog op video. Mocht je de behoefte hebben de foto's te zien, dan hoor ik graag van je.

Groet,
M.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 21:19

Moderatoropmerking:
Offtopic reacties verwijderd. Het is ontzttend sneu voor alle betrokkenen maar sterkte wensen zijn echt niet toegestaan in een OV topic, je kan dit via de pb doen.

Aangezien deze zoektocht hier helaas eindigt wordt dit topic gesloten.
TS, mocht je om wat voor reden dan ook deze zoektocht weer moeten hervatten is het niet toegestaan een nieuw topic te openen. Stuur dan even een pb naar een van de moderators van OV met het verzoek dit topic weer te openen of plaats een TeM op dit topic met dat verzoek.
Hier nu een slotje.