Om een lang verhaal kort te maken. Na veel gedoe heb ik mijn enorm zieke paardje terug moeten geven aan de handelaar
Er was afgesproken om contact te houden hoe het met hem was en waar hij naar toe zou gaan.
Helaas door vele problemen met deze meneer (sommige van jullie kennen het verhaal vast nog wel) weten wij nu dus niet waar onze vent gebleven is.
Ik hoop dat een van jullie mij kunnen helpen om deze schat terug te vinden.
Ik wil echt alleen weten hoe het met hem gaat, of hij goed terecht is gekomen, of hij nog leeft uberhaupt...
Het is een voskleurig paard, ruin, 163 hoog op zijn paspoort heet hij Pedro. Zijn chipnummer is: 528210000971801, levensnummer: 19990452 - PEDRO. Hij staat in het fjorden stamboek.
Qua aftekening: Links achter wit been tot ongeveer 15 cm boven de kogel, een Ruitje op zijn hoofd met een hele smale drubbel naar beneden.
Qua karakter: Echt een super lief paard. Zodra hij je vertrouwen heeft doet hij alles voor je! Wij reden zelfs zonder zadel en alleen met een halstertje in het bos. Als hij op stal stond hinnekte hij je altijd heel hard tegemoet bij iedere keer dat je even wat pakken was ook. In de wei rende hij al op je af en hinnekte vrolijk. Hij wist altijd heel goed op je lachspieren te werken door zijn halster touw weer los te trekken en dan je aandacht te trekken of je het wel gezien had! Hij liep echt nooit weg.
Ik hoop echt dat iemand weet wat er met hem gebeurd is en waar hij eventueel is.
Bedankt alvast!
Groetjes