Ik krijg nieuwe spulletjes!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Singeltje

Ik krijg nieuwe spulletjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 09:11

Binnenkort krijg ik eindelijk is wat nieuwe spulletjes. Ik heb niet veel omdat ik ook nog maar een jaartje rijd. Ook wouden ze mij in het begin niet te veel geven, omdat ze dachten dat het misschien wel eens kon tegenvallen en dat ik dan wou stoppen. Maar nee! Ik rijd nog altijd! Dus nu vinden ze mij eindelijk volwassen genoeg voor meer spullen. Dus wat ik dan ga krijgen is:
- handschoenen: dat had ik eigelijk al, maar ben 1 handschoen kwijtgespeeld Tong uitsteken Haha!
- laarzen en rijbroek: passen nog en zijn nog in prima kwaliteit, maar beginnen toch een beetje krapper te worden en dan heb ik keuze en een reserve. En trouwens, mijn laarzen hadden we toen spotgoedkoop in de Aveve op de kop kunnen tikken, echte beginnerslaarzen, maar toch, nog best goede kwaliteit!

En dan nu de misschien ook nog:
- rijsokken: dat weet ik nog niet zeker, als ik jodphurs koop, dan koop ik ook bijpassende kousen Tong uitsteken
- cap: misschien..., mijn oude cap is nog dik inorde, dus waarschijnlijk niet...

Weten jullie nog tips waar ik op moet letten bij mijn aankoop?

InezFlip

Re: Ik krijg nieuwe spulletjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 09:18

Leuk jo dat je nieuwe spullen krijgt!

Ik weet nog toen ik begon! Ik kreeg handschoentjes (geen echte) Laarzen en een broek (allemaal geen echte paardendingen) En ik kreeg een cap en een rode bodywarmer met een paardenhoofd achterop.

Toen het wat serieuser werd kreeg ik ook allemaal echte dingen.

Heb je ook al een poetssetje en een halstertouw?

Singeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 09:20

Een poetssetje heb ik al, zelfs al een hele poetsbox, maar een halster en halstertouw nog niet. Misschien maar meteen gaan sugesteren bij mijn ouders! Tong uitsteken Haha!

InezFlip

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 11:57

Okee leuk jo!

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 18:16

leuk!!

toen ik begon kreeg ik nep handschoentjes, van die hele goedkope rubberlaarsen zonder vulling die in de winter ijskoud zijn Tong uitsteken een paardrijbroek een cap en een inimini tasje met een paar borstels.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 18:18

Leuk Lachen , Veel plezier ermee. Gewoon kopen wat je leuk vind hahaha!

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 18:22

Leuk Haha! Jodphurs zijn niet altijd handig [als je chaps erover doet niet] want het zand, zaagstel, stro en alles komt heel snel in je schoenen. Maar veel succes met alles kopen Haha!

InezFlip

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 18:43

jade_love schreef:
Leuk Haha! Jodphurs zijn niet altijd handig [als je chaps erover doet niet] want het zand, zaagstel, stro en alles komt heel snel in je schoenen. Maar veel succes met alles kopen Haha!

Daar heb ik nou nog nooit last van gehad met mijn jophurs!

moniekk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 18:47

Gaaf zeg Haha!
Ik ben ook begonnen met een poetssetje en een rijbroek Haha!
Ik zou als ik jou was iets van stalschoenen nemen die zijn echt megamakkelijk en wat chaps dr over heen en huppa klaar.
de chaps van harry's horse zijn echt een aanrader! spotgoedkoop (25€ heb ik dr toen voor betaald)en ze gaan lang mee en zijn van goede kwaliteit Haha!

Singeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-08 17:10

Paardje_13 schreef:
leuk!!

toen ik begon kreeg ik nep handschoentjes, van die hele goedkope rubberlaarsen zonder vulling die in de winter ijskoud zijn Tong uitsteken een paardrijbroek een cap en een inimini tasje met een paar borstels.

Jep, ik heb ook goedkope neplaarzen.
Koud he !

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 17:22

Ik zweer echt bij laarzen van Aigle Haha!. Geweldige rubberlaarzen, veel fijner dan chaps imo, omdat je overal mee doorheen kunt baggeren zonder dat er iets in je schoenen komt (denk aan vocht of zaagsel, of erger: beide).
Handschoenen van Roeckl zijn geweldig, maar misschien wat duur Haha!. Dan vind ik de goedkoopste wollen (one size fits all) nog het prettigst. Je hebt ook van die dunne katoenen, maar die zijn helemaal niet warm en ik rij ze altijd binnen een dag kapot. (nep)leren handschoenen vind ik het fijnst Lachen
En wat betreft de rijbroek... je kunt kiezen of je er eentje met of zonder (kunst)lederen zitvlak koopt. (kunst)lederen zitvlakken zijn vaak iets duurder, maar ik vind ze ook erg fijn rijden.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 20:51

Iney schreef:
jade_love schreef:

Daar heb ik nou nog nooit last van gehad met mijn jophurs!

Ik ook niet Haha! En loop toch wel dagelijks met jodhpur schoenen rond Vork

Rietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 21:13

LEUK Joh!
ik begon ook zeer schamper
maar heb nu ook eindelijk twee nette broeken, lere handschoene, een dikke bodywarmer en lere joppers én chaps.
maar die dingen heb ik wel ALLEMAAL zelf mogen betalen (mijn beginnersspullen uiteraard niet)
dus jij hebt lekker geluk (:

heartlandamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 17:04

voor een cap een trukje of het de juiste maat is
op je hoofd zetten niet vast maken
en schudden
zit ie nog goed?dan is het de juiste maat

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 21:58

Singeltje schreef:
Paardje_13 schreef:
leuk!!

Jep, ik heb ook goedkope neplaarzen.
Koud he !

heb nu nieuwe gelukkig Bloos

levitrol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 10:05

Leuk hoor!
Misschien leuke sokken? In de winter is het wel lekker warm in rubberlaarzen om nog een extra paar aan te doen Vork