Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sky_As schreef:Ik ben op zoek naar een goede deken met goede prijs kwaliteit verhouding voor mijn oudje van 32 die 24/7 buiten staat.
Liefst 50 grams, met losse hals of wug/ halve hals in maat 175 verkrijgbaar.
Wat is een goede stevige deken die echt goed waterdicht is?
Stal_Fiore schreef:Iemand een tip hoe ik het kan oplossen dat het kleine magneetje aan de binnenkant van m’n Bucas dekens steeds los gaat?
taartjee schreef:Ik kom hier ook eventjes koekeloeren.
Ik heb sinds kort mijn eigen shet van wel 83 cm groot en ben op zoek naar dekens voor hem. Hij draagt nu dekens van maat 85/110 maar deze zijn echt veel te groot. De zoektocht naar fatsoenlijke regendekens in de maat 80/105 of 75/105 is begonnen, maar overal waar ik kijk zijn de dekens maar met een Denier van 600 terwijl ik echt minimaal 1200 wil hebben, omdat hij wel 24/7 buiten staat en zelf kan kiezen waar hij gaat en staat.
Ik heb wel wat opties gevonden en toen zag ik een deken van HB Ruitersport, in de maat die ik zoek met ook nog een fantastische print, maar zonder Denier erbij. Weet iemand hier heel toevallig hoeveel Denier die deken zou kunnen zijn?
Ook echt op zoek naar goede tips voor die kleine maatjes. Ben de hele avond al aan het zoeken, heb ook ChatGPT laten zoeken, maar kom zo weinig tegen in de juiste Denier met de juiste maat. Dus alle tips zijn welkom!
Sky_As schreef:Ik ben op zoek naar een goede deken met goede prijs kwaliteit verhouding voor mijn oudje van 32 die 24/7 buiten staat.
Liefst 50 grams, met losse hals of wug/ halve hals in maat 175 verkrijgbaar.
Wat is een goede stevige deken die echt goed waterdicht is?
Sky_As schreef:Haha ja ik begrijp dat hoe duurder hoe beter hoor.... Voor mijn andere pony heb ik bucas smartex, maar eigenlijk wilde ik voor mijn oudje voor een iets goedkopere gaan omdat ik er een beetje van uit ga dat de deken geen 5 jaar meer mee hoeft.
Beetje dubbel dus.....
SharonIndezz schreef:Iemand hier ervaring met de optimo liners van Rambo gebruiken onder een “normale” horseware deken? Ik heb nu de optimo weer op liggen, maar de pasvorm is niet ideaal meer voor mijn merrie die nu wat slanker is (eerder was ze te dik en drachtig) en ik hou van het gebruik van liners, maar om nu weer een compleet nieuwe set te gaan kopen gaat mij ook wat te verandersom deed ik vroeger wel “normale” liners onder de optimo