Ik vind zelf de PK fijner omdat die een voorgevormde bovenkant hebben en de QHP is echt recht.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Debbels schreef:Ik ben op zoek naar een mooi wedstrijdshirt. Iemand suggesties/webshops waar ze een beetje mooie/bijzondere hebben?
Capriootje schreef:Debbels schreef:Ik ben op zoek naar een mooi wedstrijdshirt. Iemand suggesties/webshops waar ze een beetje mooie/bijzondere hebben?
Kom net deze tegen op de boktmarkt. Geen idee of je het wat vind, maar wel apart!
http://www.bokt.nl/markt/ad/304778/wedsrtijd-shirt-kant
Arielle_ schreef:Ja en ook betaalbaar! Had al eens andere bruine beugels gezien maar die waren 200,- euro, nou sorry maar dan verschil merk je echt niet hoor, heb zowel hele goedkope als hele dure stijgbeugels gehad en kon het verschil niet vertellen.
Sammyoo schreef:Gisteren bij de clubles zag ik in de spiegel dat mijn bordeauxrode vest erg leuk kleurde bij mijn vosbonte pony. Iemand enig idee of er donkerrode of bordeauxrode rijjasjes bestaan? Kan ze niet vinden op internet.
Sammyoo schreef:Sammyoo schreef:Gisteren bij de clubles zag ik in de spiegel dat mijn bordeauxrode vest erg leuk kleurde bij mijn vosbonte pony. Iemand enig idee of er donkerrode of bordeauxrode rijjasjes bestaan? Kan ze niet vinden op internet.
Ik hoor net van mijn dochter, tevens mijn instructrice, dat een donkerrood rijjasje hartstikke stom is