Met mijn speelse ruinen had ik altijd 2 dekens van dezelfde dikte en tubes Stormshure op voorraad zodat ik zonder stress de kapotte deken kon repareren. Later wel vervangen voor ongevoerde dekens + liners, dat scheelde een hoop ruimte in mijn kast
.
Eigenlijk maar 1x niet echt kunnen maken, die zag er zo uit
:

Eigenaar van de boosdoener had het zien gebeuren, haar paard pakte mijn pony wel vaker bij zijn schoft of rug en dit keer rende mijn pony hard weg terwijl haar paard de deken niet los liet
Wel enorm balen want deze deken was nog vrij nieuw, ondanks het eerdere gat, en de laatste van dit model, ze werden niet meer in zijn maat gemaakt. Wel veel geluk gehad dat ik de deken via de verzekering van stalgenoot vergoed heb gekregen en daar precies een nieuwe Rhino voor terug kon kopen. Die beviel ook erg goed bij die spelende idioten. Hier in de kudde nu ook vooral Rhino en Bucas dekens omdat die aardig hufterproof zijn gebleken.
Spoiler:
stalgenoot voelde zich enorm schuldig dat haar paard die deken zo erg had gescheurd en wilde een nieuwe deken kopen. Maar als zij het niet gezien had was het ook gebeurd en wisten we niet wie het had gedaan en moest ik nog steeds een nieuwe deken kopen, is gewoon het risico van een deken in de kudde dus ik vond het niet nodig dat zij nu dan een nieuwe deken moest kopen. Maar ze bleef volhouden en stelde voor om het bij de verzekering te leggen, daarmee akkoord gegaan, die keren dat toch nooit uit, maar deze dus wel, en goed ook
Tweedehands regendekens begin ik ook niet meer aan, paar keer geprobeerd maar teveel risico, zelfs met nieuwe dekens een hoop ellende met doorlekken gehad maar dan heb je iig nog garantie, ik koop dus ook alleen nog nieuwe dekens waar garantie op zit nadat ik een amigo nieuw had gekocht die lek was, daar bleek geen garantie op te zitten en wilden ze dus ook niets aan doen
.