Ik heb zelf het HH jasje, maar niet in cobalt blauw. Bekende hier op bokt wel Ik vind de maat normaal vallen, qua model is hij niet super lang. Hoe groot ben je zelf?
Ja die had ik gezien, echt om te kwijlen! Ook een wit dekje dus moeilijk in te beelden hoe het zou staan met een bruin dekje. Voorlopig start ik in mijn blauwe springset dus kan nog even rondneuzen.
Marieke heeft voor Peer ook een wit dekje. Vind het met een bies er om wel kunnen hoor Kay. Als je voor grijs gaat zou ik wil voor donker/antraciet kiezen.
Hoppje
Geplaatst: 09-10-14 09:18
x_Lys schreef:
Hopje, mag ok vragen van welk merk jouw jasje is?
Tuurlijk, het is een jasje van Animo.
Mosh
Geplaatst: 09-10-14 09:48
Zo'n dekje met een dikke rand staat erg mooi op een schimmel zeg!
Hoppje, mooie outfit! Welk model zijn je Petries?
Mijn sponsoroutfit is ook eindelijk binnen. Cavellino Marino donkerblauw jasje met rode kraag en zakjes, daar komt nog een logo op de kraag bij. Dekjes uiteraard weer Equiline en nu dan met een donkerblauwe en rode bies. Nu nog borduren
x_Lys
Geplaatst: 09-10-14 22:30
Hoppje schreef:
x_Lys schreef:
Hopje, mag ok vragen van welk merk jouw jasje is?
Echt als ik eindelijk is iemand zie en vraag wat voor jasje het is; animo. Alleen hebben ze nagenoeg heen zwart en betaalbare jasjes.
lisaislisa
Geplaatst: 10-10-14 11:24
x_Lys schreef:
Hoppje schreef:
Echt als ik eindelijk is iemand zie en vraag wat voor jasje het is; animo. Alleen hebben ze nagenoeg heen zwart en betaalbare jasjes.
Wellicht ergens in de uitverkoop? De oude modellen zijn wel in gewoon zwart dacht ik.
jsofie
Geplaatst: 10-10-14 14:03
Op mp zeer regelmatig zwarte animo jasje te vinden!
Carlijn101
Geplaatst: 10-10-14 14:23
Thirza schreef:
Ik heb op mijn schimmel blauw en grijs. Blauw [ Afbeelding ]