Ervaring maya delorez rijbroeken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 13:05

Capriootje schreef:
mariekie schreef:
Heeft iemand de Bennie Hooded Teddy Jacket?

En hoe valt deze?

Ik heb deze nu voor het 2e seizoen en ben er echt heel blij mee :j Draag hem ook veel. Wat wil je weten?

Heb je je gewone maat? Valt hij op maat of wat groot?
Alvast bedankt

Lavitabella

Re: Ervaring maya delorez rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 13:15

Heeft er iemand ervaring met de Wanda winter breeches en de Ellen? Ik heb de Ellen al maar ik ben heel benieuwd hoe de Wanda valt ten opzichte van de Ellen.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 21:14

mariekie schreef:
Alvast bedankt

Ik heb een M en van de andere bovenkleding van Maya L omdat ik die wel wat strak vind in M. Qua andere kleding heb ik wel meestal M dus weet niet of je al andere kleding van ze hebt?

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 08:50

melis_93 schreef:
Iemand de witte Performance? Schijnt die snel door of valt het mee? Heb de witte compression en die schijnt zeker niet door.

Ik heb de compression in ‘t wit en die schijnt wel heel erg door.
Dus denk dat t heel afhankelijk is van wat je zelf ‘doorschijnen’ vindt…
De performance in het wit heb ik terug gestuurd ondat die nog erger was met doorschijnen

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 10:40

Mee eens, ik kan hem alleen dragen met een huidskleurige string eronder. Alle andere kleuren zie je zitten..

roxiie schreef:
melis_93 schreef:
Iemand de witte Performance? Schijnt die snel door of valt het mee? Heb de witte compression en die schijnt zeker niet door.

Ik heb de compression in ‘t wit en die schijnt wel heel erg door.
Dus denk dat t heel afhankelijk is van wat je zelf ‘doorschijnen’ vindt…
De performance in het wit heb ik terug gestuurd ondat die nog erger was met doorschijnen

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 11:35

Capriootje schreef:
mariekie schreef:
Alvast bedankt

Ik heb een M en van de andere bovenkleding van Maya L omdat ik die wel wat strak vind in M. Qua andere kleding heb ik wel meestal M dus weet niet of je al andere kleding van ze hebt?

De vesten van Maya altijd een S maar vallen dan niet getailleerd en zitten goed tot ruim
heb zelf confectie maat XS/S van normale bovenkleding.

Ik twijfel bij de bennie dus over de XS of S

melis_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 15:40

Bedankt!
compression schijnt bij mij niet door, denk dat ik m ga bestellen en dan maar even zien of het meevalt :+
Vind voor de zomer een wat dunnere wel fijn. Bestel sowieso ook nog een donkere, de 2 oudsten beginnen behoorlijk te slijten.
En vind het blauwe vest Nyla wel erg leuk, denk dat ik die ook maar bestel. Hebben we weer voldoende voorraad :+

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 19:53

Denkbaar het doorschijnen ook afhankelijk is hoe strak de broek zit.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 22:15

Maakte bij mij geen verschil. Broek scheen door in verschillende maten.
Enige wat ik niet door vind schijnen is de oude eurostar rijbroeken.

Maar ik heb ook een stalgenootje die vindt dat haar broek niet doorschijnt, ik vind dat haar broek wel doorschijnt. Dusja zegt het maar….

Ik draag de compression in t wit gewoon op wedstrijd en accepteer dat ik ‘m doorschijnend vind.
Heb toch een lang jasje en tis over t algemeen de bedoeling dat ik op m’n bips zit :)

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 22:44

Ik heb de beige voor wedstrijd (spring ruiter) en doe er standaard een corrigerend broekje onder tot net boven de knie. Vind ik zelf een fijner idee en mooier met maat 40 maar dat kan ook helpen als je het wel vervelend vind als wit doorschijnt.
Mocht ik ooit een dressuur proefje rijden in het wit doe ik het broekje ook gewoon aan O:)

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 01:30

Ik denk dat de meeste witte broeken wel doorschijnen… Ik heb de lichtbeige variant voor op concours en die schijnt niet door. Dus wellicht ook nog een idee voor anderen hier. Ik vind het een hele mooie, chique kleur beige die aan de wittere kant zit vergeleken met andere beige broeken die ik heb (gehad).
Afbeelding
Afbeelding

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 09:24

mariekie schreef:
De vesten van Maya altijd een S maar vallen dan niet getailleerd en zitten goed tot ruim
heb zelf confectie maat XS/S van normale bovenkleding.

Ik twijfel bij de bennie dus over de XS of S

Snap dat je twijfelt. Ik ben blij dat ik de M heb zodat ik er nog een trui of iets onder kan omdat het toch beetje een jas is. Dus dat is ook net wat je voorkeur is. Als de normale kleding van Maya in S al ruim zit zou ik XS wel aandurven als ik jou was.

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 20:12

Thanks!

Is er nog een extra kortings code in omloop toevallig?

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 22:38

De korting is op ‘t moment toch wel aardig!?

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 22:39

Meer korting dan nu ga je niet vinden.

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 12:37

Ja klopt maar soms hebben sponsors 5% extra.
Dat is toch mooi meegenomen op een grote bestelling??
Maar tzal wel niet hoor.

Kincses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 16:34

Hebben jullie ook die mail gezien met de actie van het winnen van een 400 euro pakket? Ik heb echt meteen een bestelling geplaatst vanmorgen en nu hopen dat ik op tijd was als eerste 50.. zo benieuwd!

Heb voor dit keer ook de outdoor broek erbij besteld. Hij ziet er heel comfortabel uit- iemand hier al ervaring mee? Verder ook nog een nieuwe compression broek *\o/*

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 17:19

Kincses schreef:
Hebben jullie ook die mail gezien met de actie van het winnen van een 400 euro pakket? Ik heb echt meteen een bestelling geplaatst vanmorgen en nu hopen dat ik op tijd was als eerste 50.. zo benieuwd!

Heb voor dit keer ook de outdoor broek erbij besteld. Hij ziet er heel comfortabel uit- iemand hier al ervaring mee? Verder ook nog een nieuwe compression broek *\o/*

Je had dan al wel een mail gehad. Iemand in onze groepsapp had om 9:00:06 die had hem en iemand van 9;00:21 had hem niet.

Ik ben nog steeds in dubio of ik wat bestel want echt nodig heb ik het niet, maarja die korting he :')

Kincses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 17:30

Keizerinnnn schreef:
Kincses schreef:

Je had dan al wel een mail gehad. Iemand in onze groepsapp had om 9:00:06 die had hem en iemand van 9;00:21 had hem niet.

Ik ben nog steeds in dubio of ik wat bestel want echt nodig heb ik het niet, maarja die korting he :')

Neeee huilen.. ook echt die hele website liep vast. Ik vond 9:00:23 al snel :(

Gelukkig wilde ik toch al bestellen inderdaad haha! Want ja die korting :')

melis_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 19:26

Ik wilde ook vandaag sowieso een bestelling plaatsen, vanmorgen 9.00.13, maar kennelijk niet snel genoeg :+

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 14:39

Mijn bestelling is geannuleerd terwijl ik om klokslag 09:00 uur afrekende.

Wel betaald dus hopelijk krijg ik mijn geld retour.

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 17:28

Wie heeft er ook met de winter rijlegging dat hij continu van je kont afzakt? Word er zo gek van! Heb gewoon de juiste maat, die ik met de andere leggings ook heb. En die zitten perfect. Maar deze zit voor geen meter.. :(

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 09:21

Ik heb mijn eerste broeken besteld met kniegrip, ben heel benieuwd

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 09:24

Annabel schreef:
Wie heeft er ook met de winter rijlegging dat hij continu van je kont afzakt? Word er zo gek van! Heb gewoon de juiste maat, die ik met de andere leggings ook heb. En die zitten perfect. Maar deze zit voor geen meter.. :(

Ik heb dat met een ander merk wel. De zomerbroeken/gewone broeken zitten perfect en de winterbroek zakt van mijn kont af.

sspinoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 15:22

Met de black Friday een mooie korting gescoord op de classic rijbroek. Exact de kleur die ik wou! Fijne stof en leuk afgewerkt aan de pijpen.
Maar…. Ik ben toch wel teleurgesteld over de pasvorm. Had hem eerst gepast toen ik opgeblazen was. Dan was hij niet zo vergevingsgezind :') dan was hij te krap aan de taille en te ruim rond de rits. Ik voelde de naad aan het kruis ook te hard zitten, terwijl die bij de rijleggings mooi plat is. Niet zo fijn dus :+
Maar nu ik niet opgeblazen ben past hij al beter en voel ik de naad ook niet meer zo zitten, ik denk omdat ik nu niet meer zo ‘schuif’ in de broek wanneer ik beweeg.
Helaas vind ik dat er nog steeds te veel ruimte is aan de rits om mooi te zitten en de zakken zijn ook heel goed zichtbaar onder de dunne stof. Een kleinere maat zou niet meer comfortabel zijn tenzij ik een afgetrainde buik zou hebben. Jammer dus!

Voor dat geld, normaal 200 euro en nu 119 euro, stuur ik hem toch wel terug.

Hopelijk dat anderen hier wat aan hebben +:)+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding