Alice13 schreef:Hahaha ja zou bij m'n nieuwe set wel passen maar bij m'n vorige set vond ik dat niet mooi!
Maar daar zie je ja helemaal niks van
? Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne
ik heb hem ook bij mijn bruine set aan hoor. Ziet geen hond zelfs met lichtrijden valt het niet op. En vind het ideaal ik hoef mijn broek nu maar zelden meer te wassen omdat die vies is. Draag hem gerust 2/3 wedstrijden. Blijft brandschoon
Alice13 schreef:Ze zijn wel blauwig bij de billen door m'n nieuwe zadel maar dat vind ik geen drama
ik heb hem ook een keer aangehad tijdens de regen toen we stro moesten verplaatsen door de omstandigheden had hij vieze bruine vlekken en na 1x wassen waren ze er al uit hetzelfde geldt voor het blauwe van je zadel
echt een aanrader!

. Normaal heb ik ook donkerblauwe laarzen bij mijn wedstrijden aan, maar ik had ze al lang niet gedragen en ze waren zo stijf geworden dat ik er niet lekker mee kon rijden..
. Maar vond persoonlijk dat zwarte laarzen ook wel konden..

en knappe paarden hahaha
echt onwijs blij mee
))misschien is dit wat http://www.hookseurope.com/produktsida/ ... 384/35505/ er is ook bijna geen verschil in materiaal
Bunn schreef:Was alweer 20 pagina's terug, maar ik had beloofd m'n sponsordekje te showen als hij klaar was.
[ [url=m/6n2fIH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu is m'n set aardig compleet, op een tie-down oornetje na (maar die is alleen in de zomer nodig). Start helemaal in navy met champagne en roodbruin springtuig.