Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nadita schreef:miccamaaike schreef:hebben jullie toevallig een foto van jullie lipica's? aan? ben wel benieuwd hoe die zijn in de grotere kuitmaten.. staan nr 1 op mijn wishlist
Kuitmaat 42, hoog 48 cm voetmaat 38.
[img]http://home.planet.nl/~roden393/laars2.jpg/img]
Leppie schreef:Vankje schreef:Hmmja, zou ook kunnen... heb wel een fijne sweater, maar zoek iets wat ook een beetje water -en winddicht is voor de regenachtige herfstdagen. Lekker lastig he
Het klinkt heel erg raar maar kijk eens bij de zeilwinkel. Daar hebben ze meestal jassen voor op zee die water en winddicht zijn.
Suusje1972 schreef:miccamaaike schreef:Volgens mij is inkorten altijd nog een optie als je hem graag wilt hebben
Inderdaad, inkorten kan altijd, langer maken niet![]()
Misschien ga ik samenwerken met een coupeuse zodat de broeken meteen op de juiste maat gemaakt kunnen worden.
Misterylady schreef:Weet iemand welk merk jeans rijbroeken in een grote maat heeft?
Ik heb nu die van Fuller Filles, fijne broek overigens, maar ik wil ook wel eens iets anders. Heb er wel een paar gezien online, maar die gaan vaak maar tot maat 44.
Suusje1972 schreef:Nou dames, op veler verzoek:de bootleg broek van Horka is in de maak hoor.
Het wordt een zwarte met zwarte full seat en steekzakken met knoopje.
Even 6 weken wachten en dan kan ik passen en foto's maken.![]()
En dan later misschien nog een jeans met wit stiksel in bootleg model?
Marall schreef:Het probleem bij een te lange broek is vaak ook de kniestukken die dan onder je knie belanden, en Als je hem korter maakt is het model weg!
Korter maken wordt best lastig!