Ik vond ze niet lomp heb de zwarte gepast maar dan moet ik je wel zeggen dat ik een S aan had. En zelf voetmaat 37 heb ze lijken dan niet zo snel lomp
Small_Talk
Geplaatst: 29-05-09 14:30
So, dan heb je best lange benen volgens mij of ben je ook gewoon helemaal heel lang? Ik heb 47 excl. boog dus ik hoop dat er voor mij wel een goed kuitmaat is en anders toch maar voor iets anders kijken...
Laatst bijgewerkt door Small_Talk op 29-05-09 14:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Small_Talk
Geplaatst: 29-05-09 14:31
ikkelies schreef:
Ik vond ze niet lomp heb de zwarte gepast maar dan moet ik je wel zeggen dat ik een S aan had. En zelf voetmaat 37 heb ze lijken dan niet zo snel lomp
Gelukkig, ik heb maat 39 dus dat is ook nog wel te overzien en ik heb niet zo hele dikke kuiten maar sommige goekopere laarzen ogen meteen heel lomp en zijn meestal van dik stug leer...
ikkelies
Geplaatst: 29-05-09 14:32
#Ymke# schreef:
Ik heb 51 excl boog nodig, er komt er een in de buurt, maar dan heb ik 5cm kuit teveel
Ym stuk van je kuit afhakken Nouja of gewoon naar andere laarzen kijken
ik had dus 50 hoogte dat was voor mij echt te hoog, ondanks dat ik ook vrij lange benen heb! nu heb ik ze omgruild voor 48 en kuitmaat 36! 36 is best strak maar door de elastiek rekt het wel mee! ik vindt ze echt heel stoer en totaal niet lomp mijn petries zijn veel lomper
#Ymke#
Geplaatst: 29-05-09 15:00
Small_Talk schreef:
So, dan heb je best lange benen volgens mij of ben je ook gewoon helemaal heel lang? Ik heb 47 excl. boog dus ik hoop dat er voor mij wel een goed kuitmaat is en anders toch maar voor iets anders kijken...
Bij mij zou het als het goed is precies passen. Heb nu een laars die 50cm hoog is, maar die is zo'n 2cm te laag.
Qua voetmaat denk ik dat ik 40 of 41 nodig heb, zou het 41 zijn is het helemaal perfect. En mijn kuitmaat is 36 (heb nu 36 maar 1cm groter is ook niet erg)
Dan zou 41 (52/37) helemaal goed zitten
Ben pas bij Divoza geweest maar had geen zin om te passen, had de laarzen zien staan maar was niet erg onder de indruk
de postbode is vandaag bij mij aan de deur geweest, maar ik was aan het werk. ik haal ze morgen dus op bij het postkantoor. ik ben echt benieuwd! ik heb voetmaat 36, hoogte 45 en kuitmaat 36. precies hetzelfde als mijn petrie,s. dus ze moeten goed zitten!
Dan hebben wij dezelfde Ook 36.36.45 Maar is het bij iedereen zo, dat als je 1x de voet knikt dat je gelijk ziet dat ze gebruikt zijn? Had ze trouwens iets lichter verwacht, als je het plaatje op de website ziet...
00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.
Geplaatst: 29-05-09 18:45
ik heb inderdaad kleine voetjes! ik ben ook maar 1,58. als ik ze heb zal ik een foto maken en plaatsen als dat lukt. maar zijn ze echt heel donkerbruin dan? nog donkerder als de foto op de site van divoza?
pffff ik vind die van jouw wel een stuk donkerder dan diegene die ik al eerder gezien heb.... ga ze dan toch maar kopen in echt, vind dit behoorlijk donker...